REKLAMA
GPW

Agora spodziewa się wzrostu wydatków reklamowych w Polsce w '17 o 1-3 proc.

2017-02-17 07:42
publikacja
2017-02-17 07:42

Agora szacuje, że w 2017 roku wydatki reklamowe w Polsce wzrosną o 1-3 proc. - podała spółka w raporcie kwartalnym.

Poniżej prognozy Agory dla poszczególnych segmentów rynku reklamy na 2017 rok.

Wydatki na reklamę ogółem Telewizja Internet Czasopisma Radio Reklama zewnętrzna Dzienniki Kino
1-3 proc. 1-3 proc. 5-8 proc. (10 proc.)-(7 proc.) (2 proc.)-2 proc. 1-3 proc. (17 proc.)-(14 proc.) 1-4 proc.

Według szacunków spółki w 2016 r. wartość wydatków reklamowych ogółem w Polsce wyniosła blisko 8,4 mld zł i wzrosła o 2,5 proc. w stosunku do 2015 r.

W tym czasie reklamodawcy ograniczyli swoje wydatki na reklamę jedynie w prasie. Wydatku na reklamę w czasopismach spadły o 8 proc., a w dziennikarz o 19,5 proc.

Wzrosły natomiast wydatki na reklamę w pozostałych segmentach rynku reklamy - w telewizji o 1,5 proc., w internecie o 9,5 proc., w radiu o 1,5 proc., reklama zewnętrzna wzrosła o 4,5 proc. a kino o 13,5 proc. (PAP)

kuc/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~Piotr
1-3% więcej nakładów na reklamy w Polsce ale nie dla psa kiełbasa. W wybiórczej co najwyżej mogą się pojawić manifesty kodu i jakieś spoty peło. Kiedy ten brukowiec szkalujący Polskę wreszcie sięgnie dna...?

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki