Ekologiczny minimalizm, przezroczysty plastik, a może ryś lub kapibara-baseniara? Po raz trzeci czytelnicy Bankier.pl mogą zagłosować na najlepiej zaprojektowaną kartę płatniczą w ramach rankingu Złoty Bankier. Zapraszamy do udziału w plebiscycie.


Aż 14 banków staje w 2024 roku w szranki, walcząc o tytuł karty płatniczej z najlepszym designem. Konkurs to jedna z kategorii rankingu Złoty Bankier. O przyznaniu zaszczytnego tytułu zdecydują czytelnicy w głosowaniu, a zwycięzcę poznamy już w kwietniu.
Fizyczne karty płatnicze nie schodzą ze sceny, chociaż coraz częściej w codziennych zakupach sięgamy po smartfony z mobilnymi portfelami. Ciekawy design pozwala się wyróżnić w portfelu i na ekranie. W tegorocznej edycji Złotego Bankiera można wybierać spośród zróżnicowanego zestawu propozycji.
Kilka banków przygotowało karty wpisujące się w minimalistyczne trendy – mocno podkreślając nietypowy układ i proste graficzne kompozycje. Nie brakuje projektów przygotowanych z myślą o najmłodszych, gdzie główną rolę obsadziły maskotki lub postacie z gier. Ważny trend widać także w materiałach, z których tworzy się instrument płatniczy. Banki sięgają po surowiec z recyklingu lub tworzywo pochodzenia roślinnego.
Wśród banków-emitentów najlepiej zaprojektowanych kart znajdują się w tym roku Alior Bank, Bank BPS, Bank Millennium, Bank Ochrony Środowiska, Bank Pekao, Bank Pocztowy, BNP Paribas Bank, Credit Agricole, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Revolut, Santander Bank oraz Velo Bank.
Jak zagłosować na kartę i wziąć udział w konkursie?
Głosowanie internautów w kategorii "Karta płatnicza - najlepszy design" trwa na stronie https://zlotybankier.pl/ do 7 kwietnia 2024, do godz. 23:59.
Żeby wziąć udział w głosowaniu i powalczyć o nagrodę, należy:
- wskazać kartę płatniczą z najlepszym designem,
- udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe.
W konkursie zapraszamy do podzielenia się opinią o ważnym i aktualnym problemie – edukacji finansowej. Na klientów banków czyha coraz więcej zagrożeń. Internetowi oszuści nie próżnują, mnożą się propozycje podejrzanych inwestycji, a nieumiejętne korzystanie z produktów kredytowych może zagrozić domowym finansom. Chcemy, abyście wskazali, w jakich obszarach i dlaczego banki powinny prowadzić edukację swoich klientów, a jeszcze tego nie robią lub robią za mało?
Na biorących udział w głosowaniu czekają nagrody - w tym roku do zwycięzców trafią bony zakupowe do wykorzystania na Allegro.
* * *
Organizatorami badania Złoty Bankier 2024 są Bankier.pl i "Puls Biznesu", partnerem merytorycznym – Minds&Roses. Partnerem strategicznym jest Mastercard. Partnerami wspierającymi są: Sotrender i Brand24. Patroni medialni: Smart.Bankier.pl i ZgarnijPremie.pl. Szczegóły dotyczące rankingu dostępne są na stronie www.zlotybankier.pl.