Po atakach phishingowych na PKO BP i Bank Pekao, oszuści obrali za cel klientów mBanku. Trafiają do nich wiadomości z informacją o rzekomym zablokowaniu konta i konieczności ponownej weryfikacji danych. To kolejna próba wyłudzenia danych.


Zgodnie z informacjami jakie otrzymaliśmy od naszego Czytelnika, oszuści próbują zdobyć środki finansowe klientów czwartego pod względem wielkości aktywów banku w Polsce. Pracownicy poinformowali klientów za pośrednictwem forum mBanku, że jest to atak phishingowy i wiadomość nie została wysłana przez bank.
Wiadomości wysyłane są z adresu info@mail-mbank.com - klienci powinni zorientować się o oszustwie po samej końcówce adresu. Autorzy ataku proszą w treści o dodatkową weryfikację w celu odblokowania konta. Podany link przekierowuje jednak do fałszywej witryny banku - o zagrożeniu powinna poinformować sama przeglądarka.
Należy pamiętać o tym, by do banku logować się tylko bezpośrednio ze strony, a nie z podawanych w wiadomościach odnośników.
/mg





























































