Utrudnienia na infolinii Idea Banku

Klienci Idea Banku donoszą redakcji Bankier.pl o trudnościach w dodzwonieniu się na infolinię instytucji. Biuro prasowe potwierdza "zwiększony ruch utrudniający połączenie się".

Informację o problemach w połączeniu się z konsultantami Idea Banku otrzymaliśmy w czwartek rano od jednego z czytelników Bankier.pl. Dzwonił z Płocka, gdzie placówka banku została zlikwidowana, już drugi dzień bezskutecznie próbując połączyć się z konsultantem banku. Próbowaliśmy kilkukrotnie - efekt jest podobny - po komunikacie powitalnym przez kilka minut słychać jedynie melodię towarzyszącą oczekiwaniu na połączenie z pracownikiem banku.

Zapytaliśmy biuro prasowe, czy to niefortunny zbieg okoliczności, czy też bank odnotował utrudnienia na infolinii na większą skalę. "Mamy zwiększony ruch na infolinii utrudniający połączenie się" - poinformowało nas biuro prasowe Idea Banku.

Jak informują przedstawiciele instytucji, "najkrótszy czas oczekiwania na połączenie jest między godziną 12:00 a 16:00" i właśnie o tej porze warto próbować połączyć się z infolinią. Biuro prasowe zwraca też uwagę, że wielu dzwoniących nie ma przygotowanego hasła telefonicznego potrzebnego klientom do rozmowy, co przedłuża czas oczekiwania dla innych. "Dzwoniąc, warto mieć hasło pod ręką" - uczula biuro prasowe.

Klienci, którzy podobnie jak nasz czytelnik, nie mają możliwości stawić się osobiście w placówce banku, mogą też próbować skorzystać z opcji "Kontakt" dostępnej na stronie www.ideabank.pl. Oprócz szeregu szczegółowych porad odpowiadających na najczęstsze zapytania znajdą tam też formularz do kontaktu elektronicznego z pracownikami banku.

(Bankier.pl)

MW

Źródło:
Firmy:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 9 highfive

Zapewne brakuje im pracowników infolinii.

! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl