REKLAMA
PROMOCJA CITI I BANKIER.PL

TRAVELPLANET: Uruchomienie kolejnego Punktu Obsługi Klienta w Warszawie.

2006-06-02 18:13
publikacja
2006-06-02 18:13
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH I GIEŁD
Raport bieżący nr 14 / 2006
Data sporządzenia: 2006-06-02
Skrócona nazwa emitenta
TRAVELPLANET
Temat
Uruchomienie kolejnego Punktu Obsługi Klienta w Warszawie.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd Travelplanet.pl SA ("Emitent", "Spółka") podaje do publicznej wiadomości, że w dniu 02 czerwca 2006 został uruchomiony Punkt Obsługi Klienta w Centrum Handlowym "Wola Park" w Warszawie.

Stworzenie sieci sprzedaży było najważniejszym celem emisji akcji Travelplanet.pl SA, na realizację którego Spółka zamierza przeznaczyć 2 mln PLN do końca 2007 roku. Aktualna sieć sprzedaży Travelplanet.pl SA obejmuje siedem POKów - w Warszawie (trzy), Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy i Łodzi. W bieżącym roku sieć Travelplanet.pl docelowo ma się powiekszyć do 10-12 punktów.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2006-05-18 Tomasz Moroz prezes zarzadu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Miejski model Ford Puma. Trwa wyjątkowa wyprzedaż

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki