Grupa Monnari szacuje, że w III kw. 2025 roku miała ok. 84,6 mln zł przychodów, o 23 proc. więcej rdr - podała spółka w komunikacie.


W okresie 9 miesięcy 2025 r. grupa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 242,1 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. rdr.
Marża brutto na sprzedaży towarów w III kwartale 2025 r. wyniosła 59,1 proc., w porównaniu do marży w wysokości 57,6 proc. w analogicznym okresie 2024 r.
W okresie 9 miesięcy marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 59,2 proc., wobec 60,2 proc. rok wcześniej.
Na koniec września 2025 r. grupa posiadała 302 salony sprzedaży (wobec 204 salonów na koniec września 2024 r.) dla wszystkich marek, w tym: Monnari 176 salonów własnych, franczyza Monnari 17 salonów, Femestage 5 salonów, franczyza 5.10.15 104 salony o całkowitej powierzchni ok. 55,2 tys. m kw. (45,2 tys. m kw. na koniec września 2024 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 48 proc. i ilości salonów o ok. 22 proc. (PAP Biznes)
ana/