Szwedzki hotel postanowił wykorzystać potęgę social mediów i wprowadził do oferty zniżki dla klientów, którzy mogą pochwalić się największą liczbą znajomych na Facebooku.



Firmy już przyzwyczaiły swoich klientów do drobnych promocji za polubienie ich strony na Facebooku. Szwedzki hotel Nordic Light Hotel poszedł o krok dalej i zaoferował swoim odwiedzającym nawet 7 dni darmowego noclegu za posiadanie 2000 znajomych na portalu społecznościowym Zuckeberga.
Na stronie hotelu można znaleźć dokładną listę prezentującą system zniżek przysługującym użytkownikom Facebooka oraz Instagrama. Jeśli pułap 2000 znajomych jest dla kogoś zbyt wysoki, hotel zaoferuje 5-procentową zniżkę na standardowy pokój (360 dolarów za noc w standardowym pokoju – wg. Mirror) mniej aktywnym klientom.
|
Program zniżek w Nordic Light Hotel |
||
|---|---|---|
|
Zniżka |
|
|
|
5% |
od 5000 obserwujących |
od 500 znajomych |
|
10% |
od 10 000 obserwujących |
od 1000 znajomych |
|
15% |
od 15 000 obserwujących |
od 1500 znajomych |
|
100% |
od 100 000 obserwujących |
od 2000 znajomych lub 100 000 fanów |
|
Źródło: Nordic Light Hotel |
||
Poza samą bazą znajomych wymagane jest również opublikowanie na portalu społecznościowym posta informującego o zameldowaniu i wymeldowaniu z hotelu oraz polubienie strony. W innym przypadku hotel naliczy pełną opłatę za pobyt. Z promocji można skorzystać tylko 7 dni w roku, a rezerwacja musi być dokonana najpóźniej 5 dni przed i nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem przyjazdu.
O trwającej promocji w szwedzkim hotelu informował amerykański serwis Consumerist.
/mg























































