Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła w październiku rdr o około 11,3 proc. i wyniosła 202 mln zł - poinformowała Emperia w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 1.912 mln zł, czyli wzrosły 20,6 proc. rdr.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2016 roku wyniósł około 3,7 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-październik 2016 roku wyniósł około 6,4 proc.
W październiku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. Powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m kw.: 0,5 tys. m kw. w supermarketach, 0,3 tys. m kw. w marketach oraz 0,3 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.
Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec października 2016 roku wyniosła 361, natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 171,7 tys. m kw. (PAP)
pel/ ana/