Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła w październiku o ok. 11,3 proc.

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła w październiku rdr o około 11,3 proc. i wyniosła 202 mln zł - poinformowała Emperia w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 1.912 mln zł, czyli wzrosły 20,6 proc. rdr.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2016 roku wyniósł około 3,7 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-październik 2016 roku wyniósł około 6,4 proc.

W październiku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. Powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m kw.: 0,5 tys. m kw. w supermarketach, 0,3 tys. m kw. w marketach oraz 0,3 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec października 2016 roku wyniosła 361, natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 171,7 tys. m kw. (PAP)

pel/ ana/

Źródło: PAP Biznes

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG -0,10% 58 691,43
2019-11-18 15:14:00
WIG20 -0,37% 2 225,67
2019-11-18 15:29:45
WIG30 -0,25% 2 525,21
2019-11-18 15:29:00
MWIG40 0,55% 3 767,64
2019-11-18 15:14:45
DAX -0,61% 13 161,02
2019-11-18 15:26:00
NASDAQ 0,73% 8 540,83
2019-11-15 22:03:00
SP500 0,77% 3 120,46
2019-11-15 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.