Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła w październiku o ok. 11,3 proc.

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do giełdowej Emperii Holding, wzrosła w październiku rdr o około 11,3 proc. i wyniosła 202 mln zł - poinformowała Emperia w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-październik wyniosły 1.912 mln zł, czyli wzrosły 20,6 proc. rdr.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w październiku 2016 roku wyniósł około 3,7 proc., natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń-październik 2016 roku wyniósł około 6,4 proc.

W październiku otworzono 3 sklepy: 1 supermarket, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. Powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,1 tys. m kw.: 0,5 tys. m kw. w supermarketach, 0,3 tys. m kw. w marketach oraz 0,3 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec października 2016 roku wyniosła 361, natomiast łączna powierzchnia handlowa wyniosła 171,7 tys. m kw. (PAP)

pel/ ana/

Źródło: PAP Biznes

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
WIG -0,48% 59 092,01
2019-06-14 17:05:00
WIG20 -0,60% 2 286,46
2019-06-14 17:05:00
WIG30 -0,57% 2 629,28
2019-06-14 17:15:00
MWIG40 -0,30% 4 032,87
2019-06-14 17:04:15
DAX -0,60% 12 096,40
2019-06-14 17:37:00
NASDAQ -0,52% 7 796,66
2019-06-14 22:03:00
SP500 -0,16% 2 886,98
2019-06-14 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.