REKLAMA

Rośnie oferta dla graczy w bankach. Gamingowe karty, abonament G2A Plus i bonusy dla fanów "LOL-a"

Wojciech Boczoń2021-04-23 06:00analityk Bankier.pl
publikacja
2021-04-23 06:00
Shutterstock

Kolejny bank wchodzi na rynek z ofertą dla graczy. mBank proponuje darmową roczną subskrypcję G2A Plus z bezpłatną jedną grą w miesiącu oraz karty z wizerunkami gamingowymi. Wcześniej takie produkty pojawiły się już w Alior Banku, Getin Banku, Credit Agricole i w ofercie ubezpieczyciela TU Europa.

Nowa promocja mBanku skierowana jest do osób, które nie posiadają jeszcze rachunku w tej instytucji. Za założenie i aktywność na eKoncie osobistym (powyżej 18. roku życia) lub eKoncie możliwości (dla osób między 13. a 24. rokiem życia) można otrzymać darmową roczną subskrypcję G2A Plus, która oferuje dodatkowe zniżki na ponad 32 tysiące gier dostępnych na G2A.COM, a także jedną darmową grę w miesiącu. Można też uzyskać zwrot 100 zł na konto za dodatkową aktywność.

Aby skorzystać z oferty, należy do 30 czerwca 2021 roku założyć promocyjne konto w mBanku. W pierwszym miesiącu po otwarciu rachunku trzeba wykonać min. 5 transakcji kartą i min. 1 transakcję Blik. Gdy te warunki zostaną spełnione, mBank przygotuje mOkazję dającą dostęp do darmowej subskrypcji G2A Plus na rok. Aby otrzymać zwrot 100 zł na rachunek, należy w kolejnym miesiącu znowu zapłacić kartą min. 5 razy i przeprowadzić przynajmniej jedną transakcję Blik. Dodatkowo bank przygotował dwie karty z gamingowymi wizerunkami. Zostały one zaprojektowane przez łódzkiego artystę Gouda Works.

Wizerunki z gamingowymi motywami ma w swojej ofercie także bank Credit Agricole. Do wyboru jest 11 kart nawiązujących stylistyką do popularnych gier wideo.

Banki dla fanów "LOL-a"

Z kolei Alior Bank i Getin Bank oferują graczom karty i bonusy związane z grą "League of Legends". Oba banki przygotowały karty z wizerunkami postaci z gry. Na awersie plastiku wydawanego przez Alior Bank znajduje się Ashe, natomiast w Getin Banku jest to Mistrzowska Riven. Oprócz tego obie karty oferują dostęp do programu Mastercard Bezcenne Chwile, w ramach którego można zebrać dodatkowe punkty do gry (tzw. Riots Points).

W Alior Banku gracze muszą jednak najpierw aktywować w Koncie Jakże Osobistym korzyść „Punkty w grze”, która polega na nagradzaniu punktami Mastercard Priceless Specials za wykonane zbliżeniowe płatności mobilne. Bank przyzna 1 punkt za każde wydane 1,50 zł, nie więcej jednak niż 2 666 punktów w miesiącu. Punkty w programie można następnie wymieniać na Riot Points w grze (do 1380 Riot Points miesięcznie).

Riot Points mogą zbierać także klienci Getin Banku, którzy posługują się kartą z Mistrzowską Riven. Na start otrzymują 1000 punktów powitalnych za dokonanie co najmniej pięciu transakcji na łączną kwotę min. 50 zł. Mogą też odebrać dodatkową nagrodę - podwojenie pierwszego zamówienia paczki o wartości 650 Riot Points. To oznacza, że za 1300 punktów zgromadzonych w programie klienci mogą otrzymać nie 650, a 1300 RP. Fani "League of Legends" otrzymają również punkty za transakcje zrealizowane w sklepach internetowych Riot, gdzie skorzystają ze specjalnego przelicznika – 5 punktów za każde wydane 5 złotych.

Ubezpieczenia dla graczy

Gracze mają też do dyspozycji ciekawą ofertę przygotowaną przez firmę ubezpieczeniową TU Europa. Ubezpieczyciel – pod marką GShield.gg – sprzedaje polisy chroniące cyfrowe dobra w grach. Można skorzystać z jednego z trzech pakietów: Bronze – 8 zł/m-c, Silver – 10 zł/m-c i Gold – 14 zł/m-c. Polisa obejmuje ochronę wirtualnych przedmiotów zakupionych w grach do kwoty 5000 zł. Z kolei w ramach ubezpieczenia sprzętu można zapewnić ochronę do kwoty 10 000 zł (przy wariancie polisy za 35 zł m-c).

Pierwsze oferty dla graczy zaczęły pojawiać się w bankach w ubiegłym roku. Można jednak oczekiwać, że instytucje finansowe nie powiedziały ostatniego słowa w tym temacie. Zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę, że bankowcy w niedalekiej przyszłości wezmą na cel głównie młodsze, cyfrowe pokolenia klientów. Takie deklaracje składają przy okazji publikacji strategii na najbliższe lata. Dla banków fani gier wideo mogą stanowić ciekawą i niezagospodarowaną dotychczas grupę. Można im zaoferować sprofilowane konta, karty czy usługi subskrypcyjne, które dostaną w pakiecie z rachunkami. Biorąc pod uwagę, że obecnie wszystkie instytucje oferują podobne usługi, pakiet bonusów dla graczy może stanowić istotną wartość dodaną i element przewagi konkurencyjnej wyróżniający ofertę na rynku.

Źródło:
Wojciech Boczoń
Wojciech Boczoń
analityk Bankier.pl

Ekspert z zakresu bankowości. Autor komentarzy, poradników, artykułów i raportów o bankowości skierowanych zarówno do branży, jak i jej klientów. Redaktor prowadzący branżowego serwisu PRNews.pl. Autor cyklu raportów "Polska bankowość w liczbach". Dziennikarz Roku 2013 według Kapituły Konkursu IX Kongresu Gospodarki Elektronicznej przy Związku Banków Polskich. Dwukrotnie nominowany do nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka oraz laureat tej nagrody w 2014 r. Finalista Nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Clubu Polska za 2019 r.

Tematy
Konto Firmowe i Karta za bezwarunkowe 0 zł przez rok wraz z premią do 1200 zł

Konto Firmowe i Karta za bezwarunkowe 0 zł przez rok wraz z premią do 1200 zł

Komentarze (2)

dodaj komentarz
fozik
Polecam nowy bank internetowy BlackCatCard, działa w całej UE, a konto u nich jest darmowe.

Dla nowych klientów oferują 40 euro, czyli prawie 200 zł bonusu :)

Tutaj przeczytacie więcej: https://zaofertowani.com/blackcatcard
mariawaisner
Getin Noble był pionierem na rynku. Robi dobre ruchy marketingowe, co daje szansę na odbicie się.

Powiązane: Gry komputerowe

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki