Odpowiedź na to oraz inne pytania będzie można znaleźć podczas konferencji zatytułowanej “Biznes to Relacje”, która odbędzie się 18 listopada w warszawskiej Bibliotece Narodowej. Jej tematem będzie umiejętność budowania i utrzymywania relacji oraz ich znaczenie dla działalności biznesowej.
Myślisz o własnej firmie? www.MamBiznes.pl Ten portal dostarczy Ci bezpłatnej, fachowej i kompleksowej wiedzy na temat zakładania i prowadzenia własnej firmy. | ![]() |
Konferencja „Biznes to Relacje” jest doskonałą okazją, aby zobaczyć i posłuchać jak radzą sobie przedsiębiorcy korzystający z różnorodnych narzędzi i rozwiązań w budowaniu relacji, a także dowiedzieć się, jakie jest rzeczywiste znaczenie relacji w biznesie oraz w jaki sposób można je budować lub poprawiać. Prelegentami będą m.in. Jacek Santorski, Robert Krool, Dariusz Milczarek, Janusz Kamieński oraz Grzegorz Turniak.
Podczas konferencji zostaną zaprezentowane także wyniki badania „Networking a płeć” oraz odbędzie się panel dyskusyjny poświęcony budowaniu relacji w biznesie.
Organizatorzy wydarzenia przewidują, że weźmie w nim udział ponad 250 uczestników, głównie menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż, obsługę klienta, marketing i PR, zasoby ludzkie, a także właścicieli firm.
Konferencja „Biznes to relacje” odbędzie się 18 listopada br., w Warszawie, w Bibliotece Narodowej w Audytorium im. Stefana Dembego.
/biznesrelacje.pl
Zobacz też:
» Spółki mówią - jak ocenić skuteczność relacji z inwestorami?
» Firma w sieci 2012 - więcej niż www i social
» Społeczności biznesowe - nowy gorący temat?
» Spółki mówią - jak ocenić skuteczność relacji z inwestorami?
» Firma w sieci 2012 - więcej niż www i social
» Społeczności biznesowe - nowy gorący temat?