W rosyjskich galeriach handlowych powstają sklepy „Re” oraz „Cr” na miejscu takich marek jak Reserved oraz Cropp Town. To efekt sprzedaży przez LPP swojego biznesu w Rosji w ręce chińskiego konsorcjum.


Pod koniec kwietnia br. polska spółka odzieżowa LPP postanowiła sprzedać swoje udziały w grupach reprezentujących firmę na rosyjskim rynku. Te odkupiło chińskie konsorcjum, które zapewniło sobie możliwość wyprzedania towaru znajdującego się już na terytorium Rosji, jednak bez możliwości wykorzystania nazw i znaków towarowych marek z grupy LPP.
Jak informuje agencja TASS, nowy właściciel rozpoczął już proces otwierania sklepów, jednak pod innymi szyldami. Tym samym w rosyjskich galeriach sklepy Reserved, Mohito, Cropp Town czy Sinsay zastąpiły placówki „Re”, „Cr”, „M” oraz „Sin”.
„Nowe” marki miały swoją premierę 20 maja br. Samo LPP odsprzedało udziały chińskiemu konsorcjum 19 maja br., wychodząc z rosyjskiego rynku po ponad 20 latach.
AB


























































