Przychody gry "Fishing Clash", której producentem jest Ten Square Games, wzrosły w kwietniu do ok. 7 mln USD z ok. 5 mln USD w marcu - szacuje portal Sensor Tower. Według szacunków, grę pobrano w ubiegłym miesiącu ze sklepów Google i Apple łącznie ok. 7 mln razy, o 4,6 mln więcej niż w marcu.


Szacunkowe przychody gry w sklepie Google wyniosły ok. 4 mln USD, a w sklepie Apple ok. 3 mln USD. W sklepie Google Play pobrano grę ok. 6 mln razy, a w App Store ok. milion razy.
Portal oblicza przychody gier mobilnych pochodzące z płatności od graczy, po odjęciu 30 proc. prowizji przekazywanej przez producentów na rzecz właścicieli sklepów, czyli Google i Apple. Przychody powyżej 1 mln USD są zaokrąglane do pełnych mln USD.
Sensor Tower szacuje, że inna gra Ten Square Games, "Wild Hunt", w kwietniu przyniosła w obu sklepach na urządzeniach mobilnych ok. 260 tys. USD przychodów i została pobrana 890 tys. razy. Gra "Let's Fish" - według szacunków - wypracowała 30 tys. USD przychodów i była pobrana 130 tys. razy.
Grę "Flip this House" pobrano w kwietniu w sklepie Google 100 tys. razy - najwięcej spośród trzech tytułów Ten Square Games znajdujących się w fazie testów na części rynków (tzw. soft launch). Inne gry będą w fazie soft lauch, "Hunting Clash" oraz "Solitales", zanotowały odpowiednio 50 tys. i 20 tys. pobrań. Gry wygenerowały w kwietniu podobne przychody, między 8-10 tys. USD. (PAP Biznes)
kuc/


























































