REKLAMA

Program Antykryzysowy: Mozzarella nie poczuła pandemii

2020-09-10 10:00
publikacja
2020-09-10 10:00
Bankier.tv

W najnowszym Programie Antykryzysowym rozmawiamy o tym, jak wyglądało pierwsze półrocze w branży mleczarskiej. Jak pandemia wpłynęła na branżę? Czy odczuła ona skutki kryzysu? Jak zmieniły się nasze preferencje zakupowe? I jak na branży mleczarskiej odbiły się problemy restauracji, hoteli i firm cateringowych.

- Oczywiście branża mleczarska to jest część branży spożywczej, więc wydawałoby się, że najmniej nas dotknęły te problemy, natomiast one były. Zmierzyliśmy się wszyscy z nimi, czy to mniejsi, czy więksi producenci. Związane to było przede wszystkim z tym, że branża tzw. food service, czyli HoReCa - restauracje, szkoły, hotele, to wszystko przestało funkcjonować. Popyt na produkty, które były tam dostarczane, stał się zerowy, a muszę podkreślić, że właśnie ten kanał sprzedaży HoReCa, w ostatnich latach najdynamiczniej się rozwijał - Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu w Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.

- Takim produktem, który chyba nie poczuł pandemii, to była mozzarella. I tak się śmiejemy, że żeby zjeść pizzę, już nie trzeba wychodzić z domu. I faktycznie ten dowóz do domu spowodował, że liczba pizz, która była w tym czasie wyprodukowana, skonsumowana, prawdopodobnie była jeszcze większa niż w normalnych warunkach. My to widzimy po sprzedaży tego dodatku - mówi Małgorzata Cebelińska.

Posłuchaj rozmowy również w wersji podcastowej.

Wszystkie odcinki podcastu znajdziecie na stronie PB.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na Spotify i Apple Podcasts.

JS

Źródło:
Tematy
Wybierz konto firmowe, które zarabia na Ciebie i zyskaj premię do 1250 zł.

Wybierz konto firmowe, które zarabia na Ciebie i zyskaj premię do 1250 zł.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Program Antykryzysowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki