Każdorazowe sprawdzanie zgód przez doradcę przed wykonaniem telefonu do klienta czy problemy z telefonicznym weryfikowaniem zarobków osób wnioskujących o kredyt hipoteczny to tylko niektóre absurdy, z jakimi przyszło się mierzyć pracownikom sektora bankowego po wdrożeniu RODO.
![Praca w banku "po RODO" - ład i porządek czy nowe patologie? [Ankieta]](https://galeria.bankier.pl/p/3/8/3ae66802aee38f-945-560-76-436-1734-1040.jpg)
![Praca w banku "po RODO" - ład i porządek czy nowe patologie? [Ankieta]](https://galeria.bankier.pl/p/3/8/3ae66802aee38f-945-560-76-436-1734-1040.jpg)
Jak oceniają Państwo nowe procedury w swoim miejscu pracy? Czy RODO przyniosło więcej porządku, czy raczej wprowadziło chaos do codziennych obowiązków? O jakich patologiach można mówić w związku z nowymi wymogami w zakresie ochrony danych osobowych klientów? O to chcemy zapytać pracowników sektora bankowego w nowej sondzie Bankier.pl i PRNews.pl.
Wypełnienie ankiety zajmie tylko kilka minut. Jeśli nie widzisz jej poniżej, przejdź tutaj.
KR/MW