E-sklep spożywczy Barbora.pl, należący do litewskiej grupy handlowej Maxima Group, właściciela sieci sklepów Stokrotka, zakończył działalność w Polsce. Do niedzieli będzie można zamawiać produkty online, część z nich można kupić po promocyjnej cenie.


Internetowy sklep spożywczy Barbora.pl po trzech latach kończy działalność na polskim rynku. Firma dostarczała zakupy do klientów w kilku miastach - Trójmieście, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu oraz Łodzi. Już w listopadzie 2023 r. platforma wycofała się z Wrocławia, a w styczniu tego roku Barbora.pl zakończyła sprzedaż w Krakowie.
Klienci jeszcze przez kilka dni mogą zamawiać produkty w e-sklepie Barbora.pl w Trójmieście, Warszawie, Katowicach oraz Łodzi. Zamówienia będą realizowane do niedzieli. Większość asortymentu można kupić w promocyjnych cenach.
Platforma Barbora.pl należąca do litewskiej grupy handlowej Maxima Group, będącej właścicielem sieci sklepów Stokrotka, weszła do Polski w 2021 roku. W czasie pandemii koronawirusa miał miejsce prawdziwy "boom" na zakupy m.in. produktów spożywczych, chemii i artykułów domowych online z dowozem do domu. Handel internetowy kwitł. Jednak po zakończeniu czasowych lockdownów oraz zniesieniu obostrzeń, większość klientów wróciła do wcześniejszych przyzwyczajeń zakupowych.
"Jednak po zakończeniu pandemii wzrost popytu na te usługi znacznie wyhamował. Tempo wzrostu rynku w ostatnich latach nie spełniło naszych oczekiwań" - skomentował Viktoras Juozapaitis, szef spółki zarządzającej platformą.