REKLAMA
ZAPISZ SIĘ

Pepsi wprowadza nowe logo. W Polsce pojawi się za rok

Marcin Kaźmierczak2023-03-29 09:55redaktor Bankier.pl
publikacja
2023-03-29 09:55

Pepsi wprowadza nowe logo. W Polsce pojawi się za rok
Pepsi wprowadza nowe logo. W Polsce pojawi się za rok
/ Shutterstock

Pepsi po piętnastu latach zmieni logo widniejące na puszkach i butelkach. Rebranding rozpocznie się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie jesienią 2023 r. – informuje serwis cnn.com. W pozostałych krajach nowe logo zacznie obowiązywać w przyszłym roku.

Nowe logo nawiąże do znaku towarowego używanego w drugiej połowie ubiegłego wieku, pomiędzy 1950 r. a 1986 r. Używane od 35 lat białe litery zostaną przemalowane na czarno. Nie zabraknie także charakterystycznych dla marki pofalowanych pasów: czerwonego, białego i niebieskiego.

Zmiana zostanie wprowadzona w 130. rocznicę założenia firmy i jednocześnie w 125. rocznicę wprowadzenia na rynek marki Pepsi-Cola. Logo, które zacznie pojawiać się na puszkach i butelkach jesienią 2023 r., będzie siódmym w historii marki, która na rynku zadebiutowała pod nazwą Brad’s Drink. Po pięciu latach marka zaczęła sygnować się na butelkach napisem „Pepsi-Cola”. Sytuacja ta trwała przez kolejne 50 lat. Nazwa Pepsi zadebiutowała w 1950 r.

– Nowe logo ma wydobyć to, co najlepsze z bogatego dziedzictwa marki Pepsi, a jednocześnie być skokiem naprzód i przygotować markę na sukces w cyfrowym świecie – powiedział Todd Kaplan, dyrektor działu marketingu Pepsi.

Jeszcze w 2023 r. rebranding przejdzie inna marka należąca do koncernu PepsiCo – 7Up.

Bezpieczny kredyt 2% - najważniejsze fakty

Bezpieczny kredyt 2% - najważniejsze fakty

Na czym polega? Kto może skorzystać? Ile kredytu można dostać? Co z wkładem własnym? Czy dopłaty można stracić? Pobierz e-book bezpłatnie lub kup za 10 zł.
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl

Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Jeśli chcesz fakturę, to wypełnij dalszą część formularza:
Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Podaj kod w formacie xx-xxx!
Pole wypełnione niepoprawnie!
Źródło:
Marcin Kaźmierczak
Marcin Kaźmierczak
redaktor Bankier.pl

Redaktor prowadzący działu Twoje Finanse - Biznes w Bankier.pl. Zajmuje się tematyką nieruchomości. Przygotowuje raporty dotyczące cen mieszkań, pisze o trendach na tym rynku, monitoruje najciekawsze inwestycje w Polsce i za granicą. Na co dzień śledzi także rynek motoryzacyjny, a swoimi spostrzeżeniami dzieli się w sekcji Moto portalu Bankier.pl. Absolwent politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Tel. 71 748 95 14.

Tematy
Otwórz konto firmowe mBiznes Standard w mBanku wraz z kartą firmową np. Mastercard i zyskaj 350 zł premii

Otwórz konto firmowe mBiznes Standard w mBanku wraz z kartą firmową np. Mastercard i zyskaj 350 zł premii

Komentarze (20)

dodaj komentarz
mistrz_erudycji
Dziękuję nie pijam ludzkich zarodków.
pstrzezek
Gdy koncerm ma ten sam produkt od dziesięcioleci i brak pomysłu na rozwój, wtedy wkracza dział marketingu i za grube miliony zmienia kształt literek ;))
dawid_gmyrek
Dlaczego w Polacy mają czekać aż rok na to nowe logo? To niekoszernie!
szprotkafinansjery
Wyjątkowo się zgadzam. Szalom!
szprotkafinansjery
Zmieniają fajne nowoczesne logo na takie coś? LOL
dawid_gmyrek
Ale słodzik z kukurydzy zostaje ... "For the Love of It" :)
szprotkafinansjery odpowiada dawid_gmyrek
Tylko jak pijesz normalną, ja w Zero mam sam aspartam :D
dawid_gmyrek odpowiada szprotkafinansjery
Nie piję żadnej. Amen!

Powiązane: Żywność

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki