

Pepsi po piętnastu latach zmieni logo widniejące na puszkach i butelkach. Rebranding rozpocznie się w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie jesienią 2023 r. – informuje serwis cnn.com. W pozostałych krajach nowe logo zacznie obowiązywać w przyszłym roku.
Nowe logo nawiąże do znaku towarowego używanego w drugiej połowie ubiegłego wieku, pomiędzy 1950 r. a 1986 r. Używane od 35 lat białe litery zostaną przemalowane na czarno. Nie zabraknie także charakterystycznych dla marki pofalowanych pasów: czerwonego, białego i niebieskiego.
Zmiana zostanie wprowadzona w 130. rocznicę założenia firmy i jednocześnie w 125. rocznicę wprowadzenia na rynek marki Pepsi-Cola. Logo, które zacznie pojawiać się na puszkach i butelkach jesienią 2023 r., będzie siódmym w historii marki, która na rynku zadebiutowała pod nazwą Brad’s Drink. Po pięciu latach marka zaczęła sygnować się na butelkach napisem „Pepsi-Cola”. Sytuacja ta trwała przez kolejne 50 lat. Nazwa Pepsi zadebiutowała w 1950 r.
– Nowe logo ma wydobyć to, co najlepsze z bogatego dziedzictwa marki Pepsi, a jednocześnie być skokiem naprzód i przygotować markę na sukces w cyfrowym świecie – powiedział Todd Kaplan, dyrektor działu marketingu Pepsi.
Jeszcze w 2023 r. rebranding przejdzie inna marka należąca do koncernu PepsiCo – 7Up.

Bezpieczny kredyt 2% - najważniejsze fakty
Na czym polega? Kto może skorzystać? Ile kredytu można dostać? Co z wkładem własnym? Czy dopłaty można stracić? Pobierz e-book bezpłatnie lub kup za 10 zł.
Masz pytanie? Napisz na marketing@bankier.pl