REKLAMA
TYLKO U NAS

Pekao i BPH powinny poinformować klientów o zmianach

2006-04-21 07:40
publikacja
2006-04-21 07:40
Olesia Frączek z Federacji Konsumentów uważa, że Pekao SA i BPH powinny poinformować klientów o zmianach związanych z fuzją tych banków – podaje IAR.

Olesia Frączek podkreśliła, że forma informacji zależy od umowy, jaką mamy podpisaną z bankiem. Jeżeli umowa zawiera postanowienie, iż wszystkie dotyczące jej zmiany będą się znajdować w placówce banku, to należy się z nimi zapoznać.

Na razie nie znamy dokładnej treści porozumienia w sprawie połączenia banków Pekao SA i BPH. Nie wiadomo, czy klienci będą pytani, w którym banku chcą pozostać. Olesia Frączek zaznaczyła jednak, że bez względu na to, gdzie będziemy, warunki na pewno nie będą gorsze niż obecnie. Dodała, że jeżeli pojawią się problemy, Federacja Konsumentów będzie mogła na nie zareagować. Może na przykład wystąpić do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów z wnioskiem o naruszenie zbiorowych interesów konsumentów lub poprosić o pomoc Związek Banków Polskich.


Na podstawie: IAR / www.radio.com.pl/iar
Źródło:
Tematy
Bezpłatne konto firmowe to dopiero początek. Sprawdź, które banki płacą najwięcej za oszczędności

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Sektor bankowy

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki