Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w listopadzie 2013 roku do 13 proc. z 15,5 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w listopadzie 2013 r. spadł do 11,8 proc. z 13,5 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,1 proc. z 14,1 proc., a TVP2 do 10,6 proc. z 12 proc. Poniżej tabela:
TVN 13,0% 15,5% TVN 7 3,4% 3,1% TVN24 3,0% 2,8% TTV 1,2% 0,6% TVP1 13,1% 14,1% TVP2 10,6% 12,0% Polsat 11,8% 13,5% TV4 2,9% 2,6% TVP Info 1,1% 3,2% W listopadzie 2013 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 14,9 proc. z 16,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 12,5 proc. z 15,3 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 9,2 proc. z 10,4 proc., a udział TVP2 spadł do 9,2 proc. z 10,2 proc. Poniżej tabela:
TVN 14,9% 16,4% TVN 7 3,4% 3,1% TVN24 2,1% 2,1% TTV 1,3% 0,5% TVP1 9,2% 10,4% TVP2 9,2% 10,2% Polsat 12,5% 15,3% TV4 3,1% 2,8% TVP Info 0,5% 1,5% W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w listopadzie 2013 roku był TVN z udziałem 16,5 proc., wobec 19,0 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 10,7 proc. z 13,2 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 8,4 proc. wobec 8,9 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 7,3 proc. wobec 8,1 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:
TVN 16,5% 19,0% TVN 7 3,1% 3,0% TVN24 3,5% 3,3% TTV 1,3% 0,3% TVP1 8,4% 8,9% TVP2 7,3% 8,1% Polsat 10,7% 13,2% TV4 2,2% 2,3% TVP Info 0,5% 1,6% (PAP)
kam/ asa/