REKLAMA

Od 19 października rusza w Polsce program wymiany Samsunga Galaxy Note 7

2016-10-17 08:01
publikacja
2016-10-17 08:01

Samsung Polska przedstawił szczegóły programu wymiany felernych telefonów Samsung Galaxy Note 7. Cały proces rozpocznie się w środę 19 października 2016 r. i obejmie wszystkie egzemplarze, które znajdują się w rękach Polaków – bez względu na to, czy zostały zakupione w Polsce, czy w dystrybucji zagranicznej.

Przedstawiciele polskiego oddziału czebola będą kontaktować się z właścicielami Samsungów Galaxy Note 7 telefonicznie. Do wyboru będą mieli zwrot pieniędzy lub wymianę modelu Galaxy Note 7 na Samsunga Galaxy S7 edge.

fot. Kim Hong-Ji / / FORUM

Program wymiany jest konsekwencją usterki technicznej, która spowodowała w modelu Note 7 ryzyko wybuchu baterii. Z całego świata docierały do mediów wiadomości i materiały pokazujące samozapłony urządzeń. Samsung w pierwszej kolejności wymieniał wszystkie egzemplarze na nowe, ale okazało się, że i te posiadają tę samą wadę. Ostatecznie koreański producent postanowił zaprzestać produkcji, zebrać wszystkie telefony z rynku i wymazać model z firmowej oferty.

Jak wymienić Samsung Galaxy Note 7?

Konsultanci firmy będą kontaktować się z właścicielami felernego modelu telefonicznie od środy 19 października. Każdy z klientów będzie miał dwie możliwości w zakresie zwrotu telefonu:

  1. wymiana Galaxy Note 7 na Galaxy S7 edge (różnica w cenie zostanie pokryta voucherem),
  2. zwrot pieniędzy za Galaxy Note 7 – zwroty będą realizowane przelewem bankowym w ciągu 14 dni roboczych od zgłoszenia.

Należy pamiętać, że w przypadku zakupu urządzenia u dystrybutora kwota zwrotu będzie równa cenie wpisanej na dowodzie zakupu. Samsung Polska jednocześnie informuje, że klienci, którzy nabyli Galaxy Note 7 w ramach umowy abonamentowej u swojego operatora usług komórkowych, otrzymają zwrot równy średniej cenie rynkowej urządzenia na polskim rynku wyliczonej statystycznie przez wyspecjalizowany podmiot.

Jak wymienić Samsung Galaxy Note 7 kupionego za granicą?

Polska spółka Samsunga zajmie się także wymianą urządzeń, które Polacy zakupili za granicą. W tym przypadku klienci mają taki sam wybór. Ten sam proces będzie ich jednak obowiązywał tylko w ramach wymiany urządzenia na model Galaxy S7 edge.

Jeśli telefon został zakupiony w zagranicznej dystrybucji i klient oczekuje zwrotu pieniędzy, musi udać się do miejsca lub skontaktować ze sklepem, w którym go wcześniej zakupił. Prościej mają ci, którym Samsung już wymienił w Polsce Galaxy Note 7 na drugi egzemplarz w ramach pierwszego programu wymiany felernych telefonów. Wtedy zarówno wymiana na Galaxy S7 edge i zwrot pieniędzy będą realizowane w Polsce – kwota zwrotu będzie średnią ceną rynkową na polskim rynku.

Do programu nie będą mogli przystąpić klienci, którzy kupili Samsunga Galaxy Note 7 na własną odpowiedzialność po 11 października 2016, czyli po dniu wstrzymania sprzedaży modelu. 

Mateusz Gawin

Źródło:
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (8)

dodaj komentarz
~adam
Czy ktoś wie ile wynosi cena ustalona przez 'niezależny' GfK? Ja zakupiłem Note w Samsung Brand Store (zamówiony jeszcze w przedsprzedaży, czyli z 'gratisami'). Dostałem Galaxy VR2, przedłużoną gwarancję (i ubezpieczenie ekranu) oraz dodatkowo 200zł na akcesoria (w ramach rekompensaty za oczekiwanie 1.5 miesiąca).Czy ktoś wie ile wynosi cena ustalona przez 'niezależny' GfK? Ja zakupiłem Note w Samsung Brand Store (zamówiony jeszcze w przedsprzedaży, czyli z 'gratisami'). Dostałem Galaxy VR2, przedłużoną gwarancję (i ubezpieczenie ekranu) oraz dodatkowo 200zł na akcesoria (w ramach rekompensaty za oczekiwanie 1.5 miesiąca). Jednak Samsung wartość samego telefonu na fakturze ustalił na 3200zł, Gogle VR 399zł oraz 200zł akcesoria (etui i folie). Rozumiem, że teraz kwota zwrotu, jaka mi przysługuje to 3200 a nie 3799? Po co mi etui, folie oraz VR za 599zł do telefonu, którego nie ma?
~eryk
a co jak zakupiłem z drugiej ręki telefon i nie mam paragonu a kartę gwarancyjną zagubiłem co wtedy?
czy mam pozostać z bublem na zawsze??
~atmo
to twoja wina...nie zadbałeś o zabezpieczenie transakcji to twój problem.
~Arek odpowiada ~atmo
Wielu użytkowników chciałoby zostać z takim "bublem" na zawsze. W UK, płyną do Samsunga prośby od właścicieli Note7, którzy twierdzą, że nie chcą zwrotu pieniędzy, a jedynie pozostawienia na ich własną odpowiedzialność ukochanego urządzenia. W Polsce również ludzie nie spieszą się ze zdawaniem Note7.
~Mircek
Dołączam się do pytania: Co to jest "czebol"? :-)
Cyt.: "Przedstawiciele polskiego oddziału czebola..."
~LubieBlondynki
Co to jest "czebol"?
~wiki
https://pl.wikipedia.org/wiki/Czebol
~xx
dziś średnia cena rynkowa tego modelu nawet jeszcze nierozpakowanego jest dużo niższa niż gdyby wpadki nie było - cwane zagranie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki