Subskrypcje są coraz modniejsze, choć to nic innego niż abonament. Główną różnicą jest czas - nie musimy wiązać się umową na kilkanaście miesięcy, bo płacimy co miesiąc. Filmy, seriale, muzyka, siłownia czy dieta pudełkowa to wszystko (i wiele więcej) możemy dziś subskrybować. O tym, co warto wiedzieć, o tym modelu działania w kolejnym odcinku "PB do Słuchania" mówią przedstawiciele firm, które odniosły sukces na polskim rynku.


Brak konieczności opłacania powtarzalnych rachunków mocno spodobał się konsumentem, dlatego coraz chętniej korzystają z cyklicznych płatności. Nie dotyczy to jedynie wydawców, ale również platform streamingowych, a nawet żywności. Czym są i jak działają subskrypcje, w jaki sposób pozyskać i utrzymać subskrybentów opowiadają przedstawiciele biznesów, które odniosły sukces na polskim rynku.
Goście:
Piotr Mieczkowski, Digital Poland: O tym, czym są subskrypcje 0’55”
Joanna Urbaniak, Puls Biznesu: O modelach subskrypcyjnych wśród wydawców 16’19”
Mateusz Tryjanowski, Hayb: Kawa speciality i odkrywanie nowych smaków przez subskrybentów 30’50”
Piotr Ignasiak, Żabka: kawonament patentem na kawoszy 46’31”
Maciej Gozdowski, Warner Bros. Discovery w Polsce: Jak o widzów walczy Player 56’08”