REKLAMA

Mixx Awards & Conference 2016: znamy nazwiska głównych prelegentów

2016-10-26 16:07
publikacja
2016-10-26 16:07

Jubileuszowa, dziesiąta edycja konkursu Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska, ma szansę zapaść na długo w dobrej pamięci polskiej branży digitalowej. Nie mniej emocji wzbudzi lista prelegentów Mixx Conference 2016.

Natalia Hatalska zainauguruje konferencję omawiając najnowsze trendy w komunikacji online. Barbara Sołtysińska wraz z Rafałem Masnym otworzy część dedykowaną działaniom komunikacyjnym z udziałem wpływowych postaci. Wystąpienie Barbary Stawarz będzie wstępem do części poświęconej marketingowi treści. Natomiast segment dedykowany angażowaniu społeczności poprzez działania marketingowe i reklamowe poprowadzi Krzysztof Winnik.

- Nagrody i wyróżnienia przyznawane w ramach konkursu Mixx Awards mają za zadanie nie tylko docenienie najbardziej efektywnych i kreatywnych kampanii, ale także zaszczepienie najlepszych wzorców na polskiej digitalowej scenie. Dlatego gala wręczenia nagród jest poprzedzona całodniową konferencją, podczas której zaproszeni goście omawiają najciekawsze trendy, wyznaczające kierunek rozwoju branży na najbliższe miesiące i lata. – powiedział Robert Wielgo, Członek Zarządu IAB Polska. - Agendę tegorocznej konferencji zbudowaliśmy na trzech filarach tematycznych, którymi są: marketing z udziałem znanej postaci, marketing oparty na treściach oraz budowanie i angażowanie społeczności. Do uczestnictwa w wydarzeniu zachęcić powinny zarówno znane nazwiska prelegentów otwierających poszczególne bloki, jak również możliwość spotkania z twórcami najbardziej innowacyjnych, zrealizowanych z sukcesami, kampanii.

Więcej informacji o konkursie znaleźć można na stronie internetowej Mixx Awards 2016.

Rozwiązanie konkursu nastąpi podczas całodniowego wydarzenia Mixx Awards & Conference 2016, które odbędzie się 1 grudnia br. w Multikino Złote Tarasy. Bilety na galę i konferencję można zamówić na stronie https://mixx-awards.pl/kup-bilety/

O IAB Polska

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku.
Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród członków związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania internetu. IAB Polska ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi. Działania stowarzyszenia mają tworzyć forum prezentacji najnowszych światowych publikacji, dotyczących efektywnego wykorzystania Internetu.

Źródło:
Tematy
Pożyczka gotówkowa w PKO Banku Polskim RRSO 7,45%

Pożyczka gotówkowa w PKO Banku Polskim RRSO 7,45%

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki