Lidl wysłał paczki ze składnikami spożywczymi wybranym klientom w Szwecji. Fani sklepu z otrzymanych produktów przygotują posiłki dla rodzin i znajomych.

Fani sklepu nazywani są przez sklep "lidlersami". W Szwecji, ramach kampanii „Micromarket” część z nich otrzymała paczki z produktami spożywczymi, ubraniami, czapkami z daszkiem, koszami z logo sklepu oraz albumem Spotify z dźwiękami, które towarzyszą robieniu zakupów. Na playliście znajdują się utwory tj. „Wózek na zakupy poruszający się od lewej do prawej” czy „Maszyna do czyszczenia”.
Z otrzymanych składników klienci mogli przygotować trzydaniowy obiad maksymalnie dla sześciu osób. Materiały nagrane podczas wspólnego gotowania lub spożywania posiłków wysłane przez "lidlersów" zostaną wykorzystane podczas kampanii reklamowej.
Kampania „Micromarket” to pomysł sieci handlowej na przedstawienie oferty Lidla jako sklepu, który posiada produkty dobrej jakości w korzystnej cenie.
W ostatnim czasie marka testuje rozwiązania ułatwiające robienie zakupów. Lidl w tym roku wprowadził w całej Polsce półki w sklepach z produktami, przecenionymi o 50% w związku z upływającym terminem ważności.
DF
