Liczba klientów płatnej wersji produktu LiveChat Software wzrosła we wrześniu o 121 netto, w ujęciu miesiąc do miesiąca - podała spółka w komunikacie.


Na dzień 1 października 2019 roku liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 28.376, podczas gdy przed rokiem liczba klientów wynosiła 25.398, a na początku września 2019 roku było to 28.255 klientów.
Jak podano, istotny wpływ na wynik osiągnięty we wrześniu miały zmiany w procesie sprzedaży, które spółka testowała w tym okresie.
"W związku z niezadowalającymi wynikami testów (niższa konwersja tylko częściowo rekompensowana wyższym ARPU), spółka zdecydowała nie wprowadzać testowanych zmian na stałe i spodziewa się powrotu do poprzednich wskaźników w kolejnych okresach. Równocześnie spółka podkreśla, że testy różnego rodzaju zmian w produkcie i procesie sprzedaży były prowadzone do tej pory regularnie i będą realizowane również w kolejnych miesiącach" - napisano.
LiveChat Software jest producentem oprogramowania, które umożliwia właścicielom stron internetowych bezpośredni kontakt z odwiedzającymi ją klientami poprzez tzw. chat oraz udostępnia dodatkowe funkcjonalności, w tym narzędzia analityczne. Z produktu LiveChat korzystają klienci z ok. 150 krajów. (PAP Biznes)
doa/ ana/