Liczba klientów płatnej wersji produktu LiveChat Software wzrosła w lipcu o 456 netto, w ujęciu miesiąc do miesiąca - podała spółka w komunikacie.
Na dzień 1 sierpnia liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 28.013, podczas gdy przed rokiem spółka miała 25.097 odbiorców.
Spółka poinformowała, że pozytywny wpływ na osiągnięty wynik miało skrócenie bezpłatnego okresu testowego LiveChat (trial) z 30 do 14 dni.
W komunikacie prasowym spółka podała, że sama liczba klientów ma jednak coraz mniejsze znaczenie dla wyników finansowych LiveChat Software - mocniej na sprzedaż przekłada się migracja klientów na wyższe plany abonamentowe i dosprzedaży stanowisk. Dodano, że coraz więcej klientów zdobywają również nowsze produkty spółki, zwłaszcza ChatBot.
"W związku z tym w najbliższym czasie, spółka może zmienić sposób raportowania i zamiast liczby klientów podawać np. MRR (miesięczne, powtarzalne przychody)" - napisano w komunikacie prasowym.
LiveChat Software jest producentem oprogramowania, które umożliwia właścicielom stron internetowych bezpośredni kontakt z odwiedzającymi ją klientami poprzez tzw. chat oraz udostępnia dodatkowe funkcjonalności, w tym narzędzia analityczne. Z produktu LiveChat korzystają klienci z ok. 150 krajów. Z LiveChat korzystają m.in. Adobe, McDonalds, Ikea, PayPal czy Samsung. (PAP Biznes)
doa/ kuc/ gor/