Liczba klientów płatnej wersji produktu LiveChat Software wzrosła w lipcu o 456 netto, w ujęciu miesiąc do miesiąca. Spółka chwali się już ponad 28 000 klientów.


Na dzień 1 sierpnia 2019 roku liczba klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat wyniosła 28 013, podczas gdy przed rokiem liczba klientów wynosiła 25 097, a na początku lipca 2019 roku było to 27 557 klientów.
“Zaledwie trzy miesiące temu cieszyliśmy się z 27 tysięcy klientów, a już przełamaliśmy kolejną barierę. Z LiveChat korzystają firmy i instytucje ze 150 krajów świata, a klientów zdobywają również kolejne nasze produkty, zwłaszcza ChatBot” - mówi prezes Mariusz Ciepły.
Spółka podała, że pozytywny wpływ na osiągnięty wynik miało skrócenie bezpłatnego okresu testowego LiveChat (trial) z 30 do 14 dni.
“Już od dłuższego czasu obserwujemy trend zgodnie z którym nasze przychody rosną szybciej niż liczba klientów. To przede wszystkim efekt sukcesów w zakresie upsellingu - migracji klientów na wyższe plany abonamentowe i dosprzedaży stanowisk. Nasi klienci widzą, że LiveChat przynosi im wymierne korzyści i chcą z niego korzystać bardziej intensywnie” - wyjasnia Ciepły. W związku z tym w najbliższym czasie, spółka może zmienić sposób raportowania i zamiast liczby klientów podawać np. MRR (miesięczne, powtarzalne przychody).
LiveChat Software jest producentem oprogramowania, które umożliwia właścicielom stron internetowych bezpośredni kontakt z odwiedzającymi ją klientami poprzez tzw. chat oraz udostępnia dodatkowe funkcjonalności, w tym narzędzia analityczne. Z produktu LiveChat korzystają klienci z ok. 150 krajów. (PAP Biznes)
doa/