Kwarantanna rozszerza się. Rządowy program „Mój prąd” zawiesił funkcjonowanie infolinii od 13 do 27 marca 2020 br.
„Mój prąd” na czas kwarantanny zawiesza przekazywanie informacji za pośrednictwem infolinii, przeczytamy na stronie Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Kontakt telefoniczny niemożliwy będzie do 27 marca 2020 roku. Pytania oraz wątpliwości w najbliższym czasie przesyłać można e-mailowo na adres:
- mojprad@nfosigw.gov.pl,
- wnioskimojprad@nfosigw.gov.pl.
Zainteresowane osoby mogą także skorzystać z informacji na stronie internetowej. Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zapewnia, że rozpatrywanie wniosków odbywa się na bieżąco. Do tej pory z dofinansowania skorzystało ponad 21 tys. gospodarstw domowych.
Obecnie trwa drugi nabór wniosków o dofinansowanie. „Mój Prąd” to program skierowany do gospodarstw domowych korzystających z odnawialnych źródeł energii. Można otrzymać dofinansowanie 50% kosztów poniesionych na zakup i montaż paneli słonecznych, maksymalnie 5 tys. zł.
DF
Od 13 do 27 marca 2020 roku kontakt telefoniczny będzie
niemożliwy.
Mój Prąd zawiesza funkcjonowanie infolinii. Kontaktować
można się za pośrednictwem dwóch skrzynek e-mailowych:
·
wnioskimojprad@nfosigw.gov.pl.
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
zapewnia, że rozpatrywanie wniosków odbywa się na bieżąco.
DF





















































