Kolporter i Merlin.pl łączą siły

Klienci jednego z największych sklepów internetowych, Merlin.pl, mogą od niedawna odbierać przesyłki za pobraniem w wybranych salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press na terenie Polski.

(Merlin.pl)

Według Kolportera klienci internetowi coraz częściej wybierają odbiór osobisty, bo nie muszą czekać na kuriera, a przesyłkę mogą odebrać w dogodnym dla siebie miejscu i czasie.

Według danych e-sklepu Merlin.pl, w ubiegłym roku już co druga paczka była dostarczana do odbioru własnego w jednym z 500 punktów zlokalizowanych w całej Polsce.

Tak znacząca ekspansja sieci bezpłatnych punktów odbioru Merlin.pl, była możliwa także dzięki współpracy z firmą Kolporter, właścicielem saloników prasowych i salonów Top-Press.

Od niedawna klienci Merlin.pl, podczas zamawiania przesyłki, mogą zapłacić od razu, wybierając dogodną formę płatności taką jak karta płatnicza, szybki e-przelew, przelew tradycyjny, PayPal, portfel elektroniczny V.me, albo zapłacić w saloniku, podczas odbioru paczki.

"Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie tej usługi w związku z dynamicznie rosnącą popularnością odbioru osobistego. Co więcej, za możliwość skorzystania z płatności za pobraniem, nie są pobierane od klientów żadne dodatkowe opłaty" – mówi Robert Szczepaniak, doradca zarządu Kolportera.

Klient, który w sklepie Merlin.pl kupuje książkę, płytę lub inny produkt z kilkunastu działów asortymentu, przy składaniu zamówienia może wybrać najkorzystniejszą dla siebie formę dostawy. Jedną z nich jest właśnie darmowy odbiór przesyłki w wybranym saloniku Kolportera lub salonie Top-Press. Lista najbliższych punktów odbioru jest widoczna na etapie finalizacji transakcji, przy podsumowaniu zamówienia.

Po dostarczeniu przesyłki do wskazanego saloniku, klient e-sklepu otrzymuje informację SMS-em lub e-mailem.

Merlin.pl należy do czołówki polskiej branży e-commerce, jest jednym z najdłużej istniejących sklepów internetowych. Swoją działalność rozpoczął w 1999 roku jako księgarnia, jednak w ciągu kolejnych lat znacząco rozszerzył asortyment między innymi o kosmetyki, zabawki, elektronikę, odzież czy artykuły sportowe oferując już ponad pół miliona produktów i 500 punktów odbioru stacjonarnego.(PAP)

pif/ jtt/

Źródło: PAP

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne