Jak rozpocząć własny biznes?

2011-05-12 13:02
publikacja
2011-05-12 13:02
Masz świetny pomysł na biznes, ale po prostu nie wiesz od czego zacząć? Eksperci Fabryki Innowacji podzielą się z Tobą swoją wiedzą i doświadczeniem na temat rozpoczęcia Twojej własnej kariery jako przedsiębiorcy! Praca dla siebie może otworzyć przed Tobą nowe możliwości, w tym niezależność finansową, elastyczność w planowaniu i zajmowanie się czymś, co lubisz.

Już 16 maja 2011 roku odbędą się bezpłatne warsztaty „Jak rozpocząć własny biznes?” zorganizowane we współpracy z Centrum Innowacji i Transferu Technologii Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. Organizatorem wydarzenia jest Fabryka Innowacji, a prowadzącymi będą specjaliści z zespołu zarządzającego: Jacek Bzdurski i Krzysztof Nowański, którzy podzielą się z Uczestnikami nie tylko swoją specjalistyczną wiedzą, ale również tajnikami własnych osiągnięć biznesowych. W spotkaniu weźmie także udział Konrad Wisz - twórca aplikacji MAC i OS - nowoczesnych rozwiązań dla urządzeń mobilnych i prezes zarządu spółki DREAMS COME TRUE, która powstała dzięki wejściu kapitałowemu Fabryki Innowacji.

Celem szkolenia będzie poszerzenie znajomości zagadnień biznesowych takich, jak: metodyka budowy biznes planu przedsięwzięcia, identyfikacji źródeł pozyskania kapitału
i przygotowania procesu pozyskiwania finansowania zewnętrznego.

Myślisz o własnej firmie?

www.MamBiznes.pl

Ten portal dostarczy Ci bezpłatnej, fachowej i kompleksowej wiedzy na temat zakładania i prowadzenia własnej firmy.


 
Uczestnicy warsztatów będą mieli okazję do zdobycia wiedzy nie tylko o tym, jak założyć własną firmę, ale jak pozyskać finansowanie dla realizacji swoich pomysłów biznesowych - mówi Krzysztof Nowański, wiceszef projektu Fabryka Innowacji. - Uważam, że spotkanie to może być bogatym źródłem inspiracji dla studentów i początkujących przedsiębiorców. Mam nadzieję, że poprzez nasze działania w ramach Fabryki Innowacji zachęcimy wiele osób do rozpoczęcia ich własnych, nowych przedsięwzięć biznesowych”.

Fabryka Innowacji ma na celu inkubację nowych przedsięwzięć biznesowych i pomoc
w tworzeniu nowych firm poprzez doradztwo i dostarczanie szerokiej gamy usług dla nowo tworzonych przedsiębiorstw, w tym wsparcie finansowe i techniczne.

Warsztaty „Jak rozpocząć własny biznes?” odbędą się 16 maja 2011 roku, w sali 116 w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej UWM, przy ul. M. Oczapowskiego 12B w Olsztynie. Początek o godzinie 12.00. Udział w warsztatach, po uprzedniej rejestracji, jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona. Zgłoszenia należy nadsyłać na adres biuro@fabrykainnowacji.org.pl

Plan warsztatów:

 PONIEDZIAŁEK, 16 MAJA 2011, GODZ. 12.00

BIBLIOTEKA UNIWERSYTECKA UWM, OLSZTYN
11.30 - 12.00Rejestracja uczestników
12.00 - 12.15Powitanie i prezentacja zagadnień
12.15 - 13.00Jak założyć firmę?
  • Planowanie działalności i zakładanie firmy - case-study
  • Biznesplan przedsiębiorstwa i strategia rozwoju firmy


  • Biznesplan przedsiębiorstwa i strategia rozwoju firm
13.00 - 13.30Możliwości finansowania, powstawania i rozwoju przedsiębiorstw
13.30 - 14.00„DREAMS COME TRUE” - spółka założona przy wsparciu kapitałowym „Fabryki Innowacji”
14.00 - 14.30Przerwa
14.30 - 15.00Pytania i dyskusja uczestników
15.00 - 15.30Podsumowanie i zakończenie spotkania




Fabryka Innowacji powstała w celu organizacji i obsługi powstawania innowacyjnych przedsięwzięć opartych na nowych technologiach w wielu obszarach, między innymi: handel elektroniczny (e-Biznes), e-Pieniądz,  e-Edukacja, ochrona środowiska, transport, energetyka, itp. Fabryka Innowacji oferuje wsparcie osobom fizycznym, które mają innowacyjny pomysł lub są twórcami nowatorskiej technologii i są zainteresowane ich komercjalizacją. Fabryka Innowacji to projekt, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej, z którego częścią dotacji na kapitałowe wsparcie dla przedsiębiorczych koordynuje Fundacja Towarzystwo Ekonomiczno - Społeczne działająca wraz z czterema partnerami: Rzeszowską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. (RARR), Rzeszów, Uniwersytetem Warmińsko - Mazurskim (UWM), Olsztyn, Polsko - Japońską Wyższą Szkołą Technik Komputerowych (PJWSTK), Warszawa i Politechniką Warszawską (PW), Warszawa.



Jacek Bzdurski - Dyrektor Projektu / Przewodniczący Komitetu Sterującego


Absolwent MBA Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie, Podyplomowych Studiów Informatyczne Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej. Posiada specjalistyczną wiedzę w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, organizowania rynku wewnętrznego oraz tworzenia produktów, budowania strategii rozwoju biznesu oraz negocjacji. Prowadził również specjalistyczne szkolenia z zakresu komunikacji w korporacji, zasad tworzenia i sprzedaży produktów i obsługi klienta kluczowego. Brał udział w projektach restrukturyzacji całych przedsiębiorstw (IMGW), jak i wydzielonych części przedsiębiorstwa (Vattenfall, France Telecom, Telekomunikacja Polska S.A.).Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu dużych (ponad 600 użytkowników) projektów wdrożeniowych systemów zarządzania firmą (SAP, IFS) dla przedsiębiorstw wielo i jedno zakładowych (GZE, Elektrociepłownie Warszawskie, Vattenfall, Coltran, Reinhold&Mala). Prowadził i koordynował międzynarodowe (Szwecja, Finlandia, Niemcy) projekty informatyczne w zakresie organizacji spółek typu shared services oraz projekty w zakresie infrastruktury informatycznej (WAN, systemy email, serwerownie, bazy danych korporacyjnych). Realizował projekty inwestycyjne dla energetyki w zakresie planowania inwestycji, realizacji inwestycji takich, jak uruchamianie Elektrociepłowni Kawęczyn w latach 1983-1987 (ciągi technologiczne). W ramach realizacji projektów innowacyjnych w zakresie ochrony środowiska, po stronie inwestora (Elektrociepłownie Warszawskie SA), wdrażał rozwiązania dla przemysłowego odsiarczania spalin (pierwsza instalacja przemysłowa na świecie w Elektrociepłowni Kawęczyn) pod nadzorem Agencji Atomowej w Wiedniu.


Krzysztof Nowański - Dyrektor ds. Technologii / Wiceprzewodniczący Komitetu Sterującego


Absolwent MBA Politechniki Warszawskiej, London Business School, HEC, NHH w Warszawie, magister inżynier Wydziału Elektroniki Politechniki Warszawskiej. Systematycznie poszerzał swoją wiedzę biorąc udział w wielu specjalistycznych szkoleniach branżowych z zakresu telekomunikacji, IT, Internetu, ITIL, PRINCE2, e-gospodarki, zarządzania jakością, zarządzania ryzykiem, zarządzania personelem, zarządzania strategicznego, zarządzania zmianami, zarządzania finansami jak również w seminariach i konferencjach międzynarodowych (SEPA, eInvoicing, London). Posiada bogate doświadczenie zawodowe: ITInfo Sp z o.o. (doradca i operator systemu dokumentu elektronicznego ePlatforma); ZigZag Sp z o.o. - Internet Group S.A., Grupa Internetowa (konsultant); IMP Polska Sp. z o.o. - Integrator Internetowy i Agencja Interaktywna, należąca do grupy CR Media S.A. (dyrektor zarządzający), e-logics - doradztwo marketingowo-biznesowe (właściciel), e-point S.A. - Integrator Systemów Internetowych (dyrektor ds. operacji). Pracował również w Netia Telekom S.A., J'son & Partners i Polnet Technologies International. Brał udział w opracowaniu koncepcji, specyfikacji platformy dokumentu elektronicznego ePlatformy i wykonaniu z zespołem informatyków w ramach ITInfo. Wspólnie z Informedia Polska prowadził specjalistyczne szkolenia z zakresu faktury elektronicznej oraz jej implementacji w biznesie (dotąd odbyło się 8 edycji). Prowadził prezentacje systemu eFaktura.com.pl na konferencji „SEPA, eInvoicing” w Londynie w 2006 roku. Jest założycielem i pomysłodawcą: efaktura.com.pl. Prowadził i nadzorował wdrożenie zaawansowanych mechanizmów podpisu elektronicznego (Xades, xmldsig.core) do dokumentów elektronicznych w postaci xml. Jet.Mail - opracowanie koncepcji i specyfikacji nowego produktu w ramach IMP Polska Sp. z o.o. (dywersyfikacja oferty produktowej), wykonanie z zespołem informatyków. Active.CMS - opracowanie koncepcji i specyfikacji kompletnego systemu do zarządzania serwisami WWW, wykonanie oraz wdrożenie w ramach e-point SA. Koordynował i nadzorował przeprowadzenie badań rynku i analiz w zakresie rynku IT, telekomunikacji, mediów, Internetu oraz e-Commerce w Polsce i Europie Centralnej (ocena infrastruktury telekomunikacyjnej w Bośni i Hercegowinie po zniszczeniach wojennych, e-Commerce w Republice Czeskiej). Prowadzał specjalistyczne szkolenia z zakresu SDH dla działu technicznego Netii.


/www.fabrykainnowacji.org.pl

Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Jak zyskać do 160 zł za otwarcie konta osobistego?

Jak zyskać do 160 zł za otwarcie konta osobistego?

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki