REKLAMA

Jak Cię widzą, tak Cię… kupią.

2011-05-11 11:38
publikacja
2011-05-11 11:38
Bezpłatne warsztaty z budowania wizerunku dla firm we Wrocławiu.Jak zbudować profesjonalny wizerunek firmy? Czy opakowanie rzeczywiście przesądza o wyborze? Jak i co mówić klientom by budować ich zaufanie? Z zagadnieniami tymi zmierzyć się będzie można podczas bezpłatnych warsztatów, które odbędą się w poniedziałek 16.05.2011 w IdeaPlace na pl. Solnym 15 podczas III Edycji Wrocławskich Dni Coworkingu.

Wrocławski Dzień Coworkingu to cykl spotkań dla przedsiębiorców i freelancerów, które odbywają się w każdy trzeci poniedziałek miesiąca w IdeaPlace na pl. Solnym 15. Organizowane są pod patronatem Prezydenta Miasta Wrocławia oraz przy wsparciu Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej a ich celem jest wspieranie przedsiębiorczych Wrocławian w rozwijaniu ich firm. Podczas poprzednich dwóch edycji, poruszone zostały takie tematy jak negocjacje i pozyskiwanie klientów oraz kreatywność w biznesie.

- Kolejne edycje przyciągają coraz większą liczbę uczestników, z czego bardzo się cieszymy – mówi Ewa Rogoż organizatorka WDC i właścicielka IdeaPlace – to znaczy, że tematy które poruszamy są istotne dla uczestników i dają im rzeczywiste wsparcie. Oby tak dalej. Jak do tej pory, poruszamy się w obszarach związanych z kontaktem pomiędzy klientem a firmą. Nie mogło więc zabraknąć tak ważnej kwestii jak wizerunek – dodaje.
Jak pokazują badania, ponad 80% respondentów deklaruje, że zwraca uwagę na wizerunek firmy. Wiedzą o tym duże koncerny prowadząc wielkie kampanie wizerunkowe, sponsorując imprezy sportowe czy koncerty gwiazd oraz wydając olbrzymie pieniądze na wydawanie wysokiej jakości materiałów promocyjnych.

Ale co zrobić jeśli nasza firma nie dysponuje wielkim budżetem? Czy skazana jest na niszę i popadnięcie w niepamięć? Niekoniecznie. Jak niewielkim kosztem zbudować profesjonalny wizerunek? Na co zwracają uwagę nasi klienci? Co wchodzi w zakres budowania wizerunku? Tymi zagadnieniami będziemy zajmować się podczas wykładów oraz dyskusji panelowych podczas trzeciej edycji Wrocławskiego Dnia Coworkingu.

Zajęcia poprowadzą specjaliści: stroną wizualną zajmie się Mike Adamek – fotograf i grafik z wieloletnim doświadczeniem, zaś aspektem komunikacyjnym, Karolina Smerek – specjalistka z dziedziny Public Relations i komunikacji.

Potrzebujesz więcej
firmowych porad?
Chcesz rozwiać swoje wątpliwości? Wejdź na zakładkę
Firma

- Firmy często ignorują fakt, że klienci zwracają uwagę na to jak wygląda nasza firma. To jaką mamy stronę www, jakie wizytówki, czy jakie zdjęcia wykorzystujemy w naszych materiałach wpływa na to, jak kontrahenci postrzegają naszą markę oraz czy zdecydują się zakupić nasze produkty lub usługi – mówi Mike Adamek.
- Sam dobry wygląd nie wystarczy. Musimy zadbać o to, aby cała nasza firma mówiła jednym i spójnym głosem. Dlatego należy zwrócić uwagę nie tylko na wygląd, ale również na to jakim językiem się posługujemy, czy jest on zrozumiały i przystępny dla naszych odbiorców – dodaje Karolina Smerek.

- Ma to szczególne znaczenie w przypadku mało znanych marek. O tych dużych zazwyczaj mamy już jakąś opinię, natomiast w przypadku mniejszych, często to wygląd i niewielkie szczegóły decydują o wyborze – dodaje Grzegorz Golaś z Agencji Brandingowej Piąty Stopień. To właśnie spójność strony wizualnej i komunikacji daje najlepsze efekty i buduje zaufanie klientów – dodaje.

Szczegółowy harmonogram III edycji WDC można znaleźć pod adresem www.facebook.com/dziencoworkingu. Tam również można zapisać się by wziąć udział w zajęciach. Całość rozpocznie się w idea Place w poniedziałek 16.05.2011 o godzinie 10:00, a zakończy ok. 14:00.

Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~AdamczykK
W mojej firmie też stawiam na wizerunek. Wszystko jest pakowane starannie folią bombelkową i wkładane do reklamówki z logo firmy i adresem. Sporo klientów przez to wraca bo mają pod ręką namiar ;) Jeśli komuś się przyda to w http://www.opak-fol.pl/ robią świetny nadruk i dopasowują co potrzeba do wymogów klienta ;)

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki