Wrocławski Dzień Coworkingu to cykl spotkań dla przedsiębiorców i freelancerów, które odbywają się w każdy trzeci poniedziałek miesiąca w IdeaPlace na pl. Solnym 15. Organizowane są pod patronatem Prezydenta Miasta Wrocławia oraz przy wsparciu Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej a ich celem jest wspieranie przedsiębiorczych Wrocławian w rozwijaniu ich firm. Podczas poprzednich dwóch edycji, poruszone zostały takie tematy jak negocjacje i pozyskiwanie klientów oraz kreatywność w biznesie.

Jak pokazują badania, ponad 80% respondentów deklaruje, że zwraca uwagę na wizerunek firmy. Wiedzą o tym duże koncerny prowadząc wielkie kampanie wizerunkowe, sponsorując imprezy sportowe czy koncerty gwiazd oraz wydając olbrzymie pieniądze na wydawanie wysokiej jakości materiałów promocyjnych.
Ale co zrobić jeśli nasza firma nie dysponuje wielkim budżetem? Czy skazana jest na niszę i popadnięcie w niepamięć? Niekoniecznie. Jak niewielkim kosztem zbudować profesjonalny wizerunek? Na co zwracają uwagę nasi klienci? Co wchodzi w zakres budowania wizerunku? Tymi zagadnieniami będziemy zajmować się podczas wykładów oraz dyskusji panelowych podczas trzeciej edycji Wrocławskiego Dnia Coworkingu.
Zajęcia poprowadzą specjaliści: stroną wizualną zajmie się Mike Adamek – fotograf i grafik z wieloletnim doświadczeniem, zaś aspektem komunikacyjnym, Karolina Smerek – specjalistka z dziedziny Public Relations i komunikacji.
![]() | Potrzebujesz więcej firmowych porad? Chcesz rozwiać swoje wątpliwości? Wejdź na zakładkę Firma |
- Firmy często ignorują fakt, że klienci zwracają uwagę na to jak wygląda nasza firma. To jaką mamy stronę www, jakie wizytówki, czy jakie zdjęcia wykorzystujemy w naszych materiałach wpływa na to, jak kontrahenci postrzegają naszą markę oraz czy zdecydują się zakupić nasze produkty lub usługi – mówi Mike Adamek.
- Sam dobry wygląd nie wystarczy. Musimy zadbać o to, aby cała nasza firma mówiła jednym i spójnym głosem. Dlatego należy zwrócić uwagę nie tylko na wygląd, ale również na to jakim językiem się posługujemy, czy jest on zrozumiały i przystępny dla naszych odbiorców – dodaje Karolina Smerek.
- Ma to szczególne znaczenie w przypadku mało znanych marek. O tych dużych zazwyczaj mamy już jakąś opinię, natomiast w przypadku mniejszych, często to wygląd i niewielkie szczegóły decydują o wyborze – dodaje Grzegorz Golaś z Agencji Brandingowej Piąty Stopień. To właśnie spójność strony wizualnej i komunikacji daje najlepsze efekty i buduje zaufanie klientów – dodaje.
Szczegółowy harmonogram III edycji WDC można znaleźć pod adresem www.facebook.com/dziencoworkingu. Tam również można zapisać się by wziąć udział w zajęciach. Całość rozpocznie się w idea Place w poniedziałek 16.05.2011 o godzinie 10:00, a zakończy ok. 14:00.
» Pierścionek Władzy, który rządzi wszystkimi strategiami biznesowymi
» PR szyty na miarę
» Klient nasz pan czy niewolnik?