17 listopada to ważna data dla wrocławskich przedsiębiorców. Tego dnia odbędzie się we Wrocławiu “Dzień Internetowej Rewolucji”, impreza, na której właściciele małych i średnich firm będą mogli dowiedzieć się dlaczego warto posiadać stronę internetową i aktywnie promować ją w sieci.
Jak założyć firmową stronę internetową? Jak skutecznie zareklamować ją w sieci? Impreza będzie niepowtarzalną szansą dla przedsiębiorców by spotkać się ze specjalistami od tworzenia i promocji stron internetowych i uzyskać odpowiedzi na wszystkie nurtujące ich pytania.
Wydarzenie jest częścią akcji “Internetowa Rewolucja”, której celem jest zachęcenie małych i średnich przedsiębiorstw do aktywnej działalności w internecie. Wrocław jest pierwszym polskim miastem, w którym odbędzie się Dzień Internetowej Rewolucji.
Jak wynika z badań SMG/KRC, prawie połowa małych i średnich polskich firm nie ma strony internetowej. Organizatorom akcji Internetowa Rewolucja – Google, home.pl, PKPP Lewiatan i patronowi - Ministerstwu Gospodarki – zależy, aby to zmienić. W Dniu Internetowej Rewolucji wszyscy przedsiębiorcy będą mogli dowiedzieć się jak wejść ze swoją działalnością do internetu i dlaczego jest to takie ważne.
W ramach imprezy wszyscy przedsiębiorcy i studenci będą mogli odwiedzić jedną z czterech stref, które będą dotyczyć m.in. zaistnienia w sieci, promocji i reklamy w sieci oraz sposobów współpracy z agencjami internetowymi.
W serii wykładów i prezentacji właściciele firm będą mogli dowiedzieć się m.in. jak wybrać adres internetowy, jak założyć stronę internetową, co powinno znaleźć się na stronie i jak ją wypromować. Impreza odbędzie się na Politechnice Wrocławskiej 17 listopada. Wstęp od godz. 10, planowanie zakończenie o godz. 18. Impreza przeznaczona jest dla przedsiębiorców i studentów, a udział w niej jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji na stronie www.DniRewolucji.pl .
Szczegółowy plan imprezy
17 listopada, Politechnika Wrocławska, ul. Janiszewskiego 8, budynek D20. W ramach imprezy wszyscy przedsiębiorcy i studenci będą mogli odwiedzić 4 strefy:
1. Bądź online
Gdzie pokazywane będą usługi home.pl i produkty Google, m.in. Miejsca Google.
2. Bądź widoczny online
Gdzie będzie się można dowiedzieć na temat promocji w sieci.
3. Poznawaj
Miejsce, gdzie przedsiębiorcy będą mogli porozmawiać z przedstawicielami Agencji zajmujących się tworzeniem i promowaniem stron internetowych.
4. Doświadczaj
To strefa niezwiązana z biznesem. Będzie tu można zobaczyć w działaniu takie produkty jak Wyszukiwanie Głosowe Google czy Google Earth, czy wypróbować swoich sił w konkursie rysunkowym.
W ramach imprezy odbędzie się też szereg wykładów podzielonych na trzy bloki tematyczne:
1. Dla Firm
- Jak założyć wizytówkę firmy na mapach w internecie?
- Jak stworzyć pierwszą firmową stronę internetową?
- Jak stworzyć pierwszą kampanię reklamową w wyszukiwarce?
- Jak stworzyć efektywną kampanię reklamową w wyszukiwarce?
- Jak reklamować się w najpopularniejszym serwisie wideo?
2. Dla Studentów
- Jak wygląda praca inżyniera w Google?
- Google jako pracodawca. Kultura, wartości firmy, rekrutacja
- Jak studenci mogą wesprzeć Internetową Rewolucję w swoim mieście - Konkurs
3. Dla Wszystkich (Media, Firmy, Studenci)
- 10 rzeczy, których nie wiesz o wyszukiwarce
- Ty plus Internet to więcej niż przypuszczasz
- Majority Report - badania internetu
- ROI, CPC, CTR - o co chodzi? Reklama w internecie
» Echo Tygodnia: Internetowa rewolucja
» Młody przedsiębiorca to dobra idea dla studenta
» Fiskus szuka pieniędzy w kieszeniach blogerów