Idea Bank: koniec awarii, a klienci nadal skarżą się na problemy techniczne

W tym tygodniu Idea Bank dwukrotnie zaliczył kilkugodzinne awarie. Mimo że problemy techniczne oficjalnie nie powinny już występować, czytelnicy nadal skarżą się nam na utrudnienia w bankowości internetowej. Bank potwierdza, że nie uporał się jeszcze ze wszystkimi problemami.

"Od ponad tygodnia mam poważne problemy z tym bankiem, znikają mi zlecone przelewy, nie da się edytować wprowadzonych przelewów, są problemy z logowaniem, przelewy wychodzą z dwudniowym opóźnieniem, bankowość mobilna nie synchronizuje się z bankiem (widzę co innego w komputerze). Infolinia jest bezradna" - napisał do nas w piątek na alert@bankier.pl jeden z czytelników. Wiele komentarzy w podobnym tonie można znaleźć w tym tygodniu na oficjalnym profilu banku w serwisie Facebook - mimo że oficjalnie bank poradził sobie z awariami, które wystąpiły w tym tygodniu.

Zapytaliśmy biuro prasowe Idea Banku, czy faktycznie niektórzy klienci nadal mogą napotykać na utrudnienia i w jakim zakresie bankowość internetowa nadal nie wróciła do pełnej sprawności. Z uzyskanej informacji wynika, że istotnie - bank nadal eliminuje niedogodności zgłaszane przez klientów, jak czytamy - w dużej mierze w związku z nową funkcjonalnością systemu.

(Bankier.pl)

– W dniu 26 kwietnia w banku wdrożono nową wersję bankowości internetowej. Część sygnałów od klientów związanych jest ze zmienioną funkcjonalnością systemu. Zgłaszane przez użytkowników niedogodności bank stopniowo i systematycznie eliminuje. Poza logowaniem pozostałe utrudnienia są punktowe, tj. związane ze szczególnymi przypadkami indywidualnych klientów. W ostatnich dniach usunięta została większość niedogodności związanych z logowaniem oraz szybkością działania systemu, a także znacząca część utrudnień w bieżącej obsłudze produktów – czytamy w komentarzu przesłanym do redakcji Bankier.pl przez Idea Bank.

Pracownicy banku informują zarazem o przerwie technicznej planowanej na noc z piątku na sobotę. – W ramach prac przewidzianych na noc 8/9 czerwca zostaną usunięte pozostałe mniejsze kwestie. Przepraszamy naszych klientów za niedogodności – podaje biuro prasowe Idea Banku.

Malwina Wrotniak

Źródło:
Firmy:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl