„Postrzegamy TVN jako wzrostową spółkę, ale niekoniecznie wzrostowy papier” – napisali w raporcie analitycy z ING. Po 30 miesiącach recesji, w IV kwartale 2003 r. polski rynek reklamy odbił się. Analitycy uważają, że rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w 2004 roku o 14% w stosunku do 2003 roku, kiedy to wartość gotówkowa wyniosła ok. 2,2 mld zł. Twierdzą też, że przez kolejne 3 lata będzie przyrastał 10% rocznie.
Analitycy z Domu Inwestycyjnego BRE Banku wycenili wczoraj akcje TVN w odniesieniu do transakcji, jaka miała miejsce w Czechach. Otóż Central European Media Enterprises (CME) podpisał umowę nabycia 56% udziałów w największej czeskiej stacji telewizyjnej TV Nova. Za przejmowany pakiet inwestor zapłaci 642 mln USD, co daje wycenę całej stacji na poziomie 1,15 mld USD. Przyjmując do wyceny prognozy dla TVN i wskaźniki wyceny wynikające z transakcji w Czechach, wartość jednej akcji polskiej telewizji ustalono na 38,1 zł.
E.P.
























































