REKLAMA

Google Glass sprawdzi, jakie reklamy lubisz

2013-08-20 05:02
publikacja
2013-08-20 05:02

Google opatentował technologię sprawdzającą, które billboardy wywołują najsilniejszą reakcję emocjonalną u użytkowników Google Glass.

Firmie przyznano patent na technologię o nazwie pay-per-gaze, czyli płać za spojrzenie - informuje Gazeta Wyborcza. Wykrywa ona, jakie reklamy interesują użytkowników takich systemów jak Google Glass. Wskazuje, w którym kierunku patrzy użytkownik okularów. Informacje te w połączeniu z obrazem z kamery zewnętrznej pozwolą ustalić, jakie reklamy z otoczenia rzeczywiście przykuwają jego uwagę. (PAP)

sto/

Źródło:PAP
Tematy
Konta bez drenowania firmowego budżetu? Sprawdź, gdzie przedsiębiorca płaci najmniej
Konta bez drenowania firmowego budżetu? Sprawdź, gdzie przedsiębiorca płaci najmniej

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Nowe technologie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki