Niektórzy z klientów Empik.com otrzymują e-maile z informacją o możliwości uzyskania rekompensaty za opóźnienia dostawy lub anulowanie zamówienia. Na złożenie wniosku jest tylko miesiąc, a sama nagroda ma postać cyfrową.


W wiadomości mailowej Empik wskazuje, że akcja dotyczy klientów, którzy robili zakupy przez stronę internetową między 2022 a 2024 rokiem, ale ich zamówienia były opóźnione (zarówno na etapie wysyłki, jak i dostawy) lub anulowane. W informacji czytamy, że działania firmy są efektem wystąpienia Prezesa UOKiK do spółki, brak jednak szczegółów tej interwencji.
Audiobook lub e-book jako rekompensata
Użytkownicy Empik.com, którzy otrzymali informację od e-sklepu, w ramach rekompensaty mogą wybrać jeden produkt cyfrowy ze specjalnego katalogu 1500 e-booków i audiobooków. Jeden klient, w zależności od zakwalifikowanych przez Empik zamówień, ma prawo nawet do kilku rekompensat.
Warto przy tym sprawdzić, czy wiadomość nie trafiła do spamu, jak zgłosiła jedna z naszych czytelniczek, aby nie przeoczyć wiadomości
Jak złożyć wniosek o rekompensatę od Empiku?
W e-mailu użytkownik znajdzie link do formularza, który należy wypełnić, jeśli chcemy otrzymać rekompensatę. Empik przypomina także:
Pamiętaj, aby podawać rzetelne i kompletne dane wymagane w formularzu zgodne z danymi z konta Empik lub zamówienia, jakiego dotyczy rekompensata. Wypełnij formularz poprawnymi danymi, bo tylko taki wniosek będzie podstawą do realizacji rekompensaty – chcemy mieć pewność, że rekompensata trafi na pewno do Ciebie.
Formularz będzie dostępny do 10 listopada 2025 r.
Termin przekazania rekompensaty jest liczony od daty złożenia wniosku i wynosi:
- 14 dni przy wyborze kodu na produkt cyfrowy lub kodu rabatowego (eKarty),
- 21 dni w przypadku zwrotu środków na konto podane w formularzu.