Spółka Draw Distance zatwierdziła pierwszy prototyp nowego projektu - gry pod nazwą kodową "Atlas" - i skierowała go do dalszej produkcji. Premiera gry planowana jest wstępnie na 2025 r. i zakłada możliwość rozszerzenia jej o odpłatne, popremierowe dodatki - poinformowała spółka w komunikacie.


Spółka wstępnie zakłada, że gra dostępna będzie w wersji na komputery osobiste i konsole, przy czym konkretne platformy docelowe ustalone zostaną na dalszym etapie.
"Atlas" to trzeci projekt studia znajdujący się w produkcji. Obok niego powstaje również "Cardinal", współfinansowany przez szwedzki Paradox Interactive, oraz zapowiedziany w lutym horror o nazwie kodowej "Onyx" (znany również jako projekt "M"), tworzony dla Bloober Team.
Wszystkie nasze gry powstają na bazie „Serial Cleaners” oraz z wykorzystaniem narracyjnego narzędzia „Flow”, wytworzonego w ramach programu GameINN. Używamy wypracowanych technologii i doświadczenia zdobytego przy poprzednich tytułach, żeby pracować mądrzej, szybciej i wydajniej. Chcemy rozwijać nasze narzędzia i usprawniać pracę zespołu produkcyjnego, dlatego ubiegamy się o kolejne dofinansowanie w ramach ścieżki SMART FENG. - dodaje Michał Mielcarek, Prezes Zarządu Draw Distance S.A.
Draw Distance to niezależny producent gier wideo z Krakowa, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych tytułów z gatunku action-adventure. Spółka powstała w 2009 roku i jest notowana na NewConnect. (PAP Biznes)
doa/ asa/