Słynna amerykańska marka czekolad i batonów Reese’s przygotowuje się do wejścia na polski rynek – finalizowane są właśnie rozmowy z największymi sieciami handlowymi. Oficjalny debiut ma zostać ogłoszony już niebawem.


Reese’s, należące do koncernu Hershey, to ikona amerykańskich słodyczy. Ich flagowe produkty – czekoladki z masłem orzechowym – mają wkrótce trafić na półki polskich sklepów spożywczych. Do tej pory były one dostępne głównie w niewielkiej liczbie sklepów lub przez internet, często w wysokich cenach oraz okrojonej wersji.
Peanut Butter Cups nad Wisłą
– Od ogłoszenia w lutym poczyniliśmy duże postępy w realizacji naszych planów ekspansji w Polsce. Ostatnie miesiące to czas intensywnych i bardzo owocnych rozmów z czołowymi sieciami handlowymi na polskim rynku. Naszym priorytetem było nawiązanie mocnych, lokalnych partnerstw i mogę powiedzieć, że te działania przynoszą bardzo dobre rezultaty – mówi Wouter Schepers, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w SRG International w rozmowie z Portalem Spożywczym.
– Polska to dla nas strategiczny i bardzo perspektywiczny rynek. Na decyzję o pogłębieniu obecności wpłynęło kilka ważnych czynników. Po pierwsze, Polska ma dużą i dynamiczną bazę konsumentów, którzy coraz chętniej sięgają po globalne marki i innowacyjne produkty – co doskonale pasuje do oferty Reese's. Po drugie, polski rynek detaliczny jest bardzo dobrze rozwinięty i oferuje świetne kanały dystrybucji, zarówno w nowoczesnym, jak i tradycyjnym handlu. To tworzy idealne środowisko do budowania rozpoznawalności i dostępności naszej marki, szczególnie przy współpracy z najlepszymi partnerami handlowymi – dodaje.
– Choć jeszcze nie możemy ujawnić szczegółów, mamy nadzieję, że już wkrótce ogłosimy oficjalny debiut marki Reese’s w Polsce. To dla nas bardzo ważny moment – nie tylko w kontekście obecności w Polsce, ale także w ramach szerszej strategii rozwoju w Europie Środkowo-Wschodniej – podsumował Wouter Schepers.
Oprac. DF