Coraz więcej spożywczaków w sieci

Polak na zakupy spożywcze w internecie wydaje miesięcznie średnio 70 zł. Coraz więcej firm chce mieć w tym udział informuje "Gazeta Wyborcza".

Jak wynika z badania firmy Gemius, liczba internautów robiących zakupy spożywcze w sieci cały czas rośnie. Dwa lata temu było to 8 proc. wszystkich internautów, rok temu - 13, a obecnie już 25 proc.

Polacy najchętniej kupują w e-sklepach marek kojarzonych z artykułami spożywczymi: Alma, Tesco czy Piotr i Paweł. Zakusy na głodnych internautów robią również kolejne firmy niezwiązane dotąd z branżą spożywczą: Merlin.pl czy InPost. (PAP)

tpo/

Źródło: PAP
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
1 0 ~rudaa

wygodne to jest ale w sklepie stacjonarnym widze mniej więcej co kupuje-przede wszystkim date waznosci.....a w necie?beda wciskać towary z "magazynu" wiec najlepiej kupować chemie kosmetyki czy" materialy" nie psujace się;)

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne
MARKA 1,82% 0,56
2020-01-22 11:00:00

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 3,4% XII 2019
PKB rdr 3,9% III kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,2% XII 2019
Przeciętne wynagrodzenie 5 213,27 zł X 2019
Produkcja przemysłowa rdr 3,8% XII 2019

Znajdź profil