REKLAMA

COMPREMUM S.A.: Zmiany w składzie Rady Nadzorczej Spółki.

2024-12-31 08:47
publikacja
2024-12-31 08:47
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 23 / 2024
Data sporządzenia: 2024-12-31
Skrócona nazwa emitenta
COMPREMUM S.A.
Temat
Zmiany w składzie Rady Nadzorczej Spółki.
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zarząd spółki COMPREMUM S.A. z siedzibą w Poznaniu (Spółka, Emitent) informuje, że:
1) otrzymał datowane na 30.12.2024r. oświadczenie pana Krzysztofa Milera o rezygnacji z pełnienia funkcji członka Rady Nadzorczej. Pan Krzysztof Miler jako przyczynę decyzji podał „ważne powody osobiste”;
2) Rada Nadzorcza Spółki działając w trybie §9a ust. 1 Statutu Spółki powołała 30.12.2024r. w skład Rady Nadzorczej pana Adama Hollanka.

W wyniku powyższego w skład Rady Nadzorczej Spółki wchodzą:
Łukasz Fojt – Przewodniczący Rady Nadzorczej i członek KARN, oddelegowany do czasowego wykonywania czynności Wiceprezesa Zarządu,
Dominik Hunek – Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, Przewodniczący KARN,
Piotr Matras – Sekretarz Rady Nadzorczej, Członek KARN,
Monika Brzózka – Członek Rady Nadzorczej,
Adam Hollanek – Członek Rady Nadzorczej.

Pan Adam Hollanek wyraził zgodę na kandydowanie i powołanie w skład Rady Nadzorczej Spółki oraz złożył stosowne oświadczenia, w tym iż:
− nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej do działalności Spółki jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej bądź w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu;
− nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych.

Życiorys pana Adama Hollanka:

Dynamiczny lider z doświadczeniem w fuzjach przedsiębiorstw oraz wieloletni wiceprezes ds. produktu z ponad 20-letnim doświadczeniem.

Profil:
• Zaprojektował oraz współuczestniczył w budowie systemów zdalnego zarządzania dla przedsiębiorstw franczyzowych i korporacji na rynkach handlu detalicznego oraz systemów bankowych. Obecna wartość tych systemów wynosi setki milionów dolarów,
• Biegły w technologiach internetowych, mobilnych i AI,
• Udokumentowane sukcesy w rolach wiceprezesa ds. rozwoju produktów oraz innowacji technologicznych,
• Doświadczony menedżer, prowadzący zespoły badawczo-rozwojowe,
• Solidna wiedza praktyczna i teoretyczna z zakresu projektowania technicznego.

Doświadczenie zawodowe:

March Networks (USA), maj 2020 – obecnie
Head of User Experience and Design, Head of Strategy: Eastern Europe Banking & Product Manager, Searchlight and Mobile Applications
• Zarządzanie projektowaniem produktów od koncepcji po wdrożenie,
• Kierowanie rozszerzeniem portfolio produktów bankowych March Networks na rynki Europy Środkowo-Wschodniej,

KickIT Foundation (Londyn, Wielka Brytania), maj 2019 – maj 2020
CTO – Chief Technology Officer
• Kierowanie projektowaniem produktów i rozwojem oprogramowania,

DTiQ i DTT Surveillance (USA), sierpień 2018 – maj 2019
VP Product Development (Wiceprezes ds. rozwoju produktu)
• Nadzór nad projektowaniem produktów i rozwojem oprogramowania,
• Kierowanie innowacjami produktowymi, wdrażanie technologii wizji maszynowej, uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji,
• Analiza danych big data i eksploracja danych w jeziorze danych,

EZUniverse Inc. (USA), 2010 – sierpień 2018
VP Product Development (Wiceprezes ds. rozwoju produktu)
• Kierowanie projektowaniem produktów i rozwojem, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań mobilnych,
• Zarządzanie wszystkimi aspektami marketingu w EZU,

Gannett New Jersey – Media Corporation z flagowym tytułem USA Today, (USA), marzec 2009 – 2010
Assistant Regional Art & Design Director, Digital Transformation Expert
• Zarządzanie wszystkimi aspektami projektowania, transformacji cyfrowej i planowania kryzysowego,

DAILY RECORD (USA), wrzesień 2003 – marzec 2009
Art Director (Dyrektor Artystyczny)
• Nadzór nad wszystkimi zadaniami związanymi z projektowaniem,

SUPER EXPRESS USA, Nowy Jork, NY, 1996 – 2003
Managing Editor, Art Director (Sekretarz redakcji i dyrektor artystyczny)
• Zarządzanie i projektowanie wszystkich etapów produkcji gazety,
• Nadzór nad zespołem liczącym ponad 24 osoby, budowanie silnej atmosfery współpracy,
• Zwiększenie codziennego czytelnictwa z 5 000 do 100 000, co znacząco poprawiło sprzedaż i zyski,

SUPER EXPRESS, Polska (Warszawa), 1995 – 1996
Subeditor-in-Charge (Szef zespołu redaktorów merytoryczno-graficznych)
• Praca jako konsultant graficzny i redakcyjny, ustalanie kierunku artystycznego,

Edukacja:
• Wydział Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytet Warszawski, 1990-1995 – (bez tytułu),
• Świadectwo dojrzałości – Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Batorego w Warszawie,

Język:
Biegły angielski i polski; zaawansowany francuski i rosyjski.

Podstawa prawna: § 5 pkt 4) i 5) Rozporządzenia z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2024-12-31 Bogusław Bartczak Prezes Zarządu Bogusław Bartczak
2024-12-31 Łukasz Fojt Przewodniczący Rady Nadzorczej oddelegowany do p.o. Wiceprezesa Zarządu Łukasz Fojt
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki