REKLAMA
GPW

BOŚ SA: Odpowiedź na pytanie akcjonariusza udzielona w trybie art. 428 KSH

2019-06-28 17:38
publikacja
2019-06-28 17:38
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 12 / 2019
Data sporządzenia: 2019-06-28
Skrócona nazwa emitenta
BOŚ SA
Temat
Odpowiedź na pytanie akcjonariusza udzielona w trybie art. 428 KSH
Podstawa prawna
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Treść raportu:
Zgodnie z § 19 pkt 12 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim (Dz.U. z 2018 r., poz. 757), Zarząd Banku Ochrony Środowiska S.A. z siedzibą w Warszawie („Bank”) niniejszym przekazuje informacje udzielone Akcjonariuszowi w trybie art. 428 § 5 Kodeksu spółek handlowych w związku z jego pytaniem skierowanym do Zarządu podczas obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki w dniu 18 czerwca 2019 roku, brzmiącym: „Jakie są podstawowe kryteria oceny efektywności marketingu w Banku?”

Zarząd Banku udzielił następującej odpowiedzi:

Podstawowym kryterium oceny efektywności działań marketingowych jest metoda ilościowa, umożliwiająca analizę wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży poprzez np. zwiększenie liczby wniosków, zawartych umów, pozyskania leadów, generowania ruchu na stronie www, wywoływanie akcji u odbiorcy przekazu marketingowego (konwersja w narzędziach internetowych).
Działania marketingowe są analizowane pod kątem wielkości grupy docelowej, do której kierowany jest przekaz marketingowy, w stosunku do ceny narzędzia marketingowego. Dyscyplina finansowa wynikająca z Planu Naprawczego realizowanego przez Bank narzuca konieczność selekcji narzędzi marketingowych a tym samym wykluczenia tych, które co prawda skierowane są do szerokiego grona odbiorców, lecz których wykorzystanie ze względu na wysoką cenę bez zapewnienia odpowiedniej częstotliwości przekazu marketingowego okazałoby się nieskuteczne. Bank wykorzystuje do informowania o ofercie produktowej media tradycyjne oraz internetowe a także kanały społecznościowe. Bank także buduje wizerunek eksperta finansowego poprzez swoją obecność na różnorodnych konferencjach i targach.

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2019-06-28 Bogusław Białowąs Prezes Zarządu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki