REKLAMA

Awaria w mBanku

2021-03-09 09:38, akt.2021-03-09 11:36
publikacja
2021-03-09 09:38
aktualizacja
2021-03-09 11:36
Awaria w mBanku
Awaria w mBanku
/ FORUM

We wtorkowy poranek miała miejsce kolejna awaria w mBanku. Klienci nie mogli skorzystać z usług aplikacji mobilnej mDM oraz mInwestor. W pierwszej kolejności zaczęła działać aplikacja mobilna eMakler, podawało biuro prasowe. Czytelnicy Bankier.pl od 9 rano zgłaszali problemy z korzystaniem z usług online.

"Znowu nie działa strona internetowa Biura Maklerskiego mBanku, czyli mInwestor. Nie mam dostępu do swojego konta, nie mogę składać zleceń, a właśnie byłem w trakcie składania zlecenia. Teraz nie wiem co się z nim dzieje... To jest skandal - oni nic nie zrobili z tymi błędami, które wychodziły już wcześniej" – czytaliśmy w zgłoszeniu przesłanym przez jednego z czytelników Bankier.pl.

"I to by było na tyle z moich giełdowych operacji, które miałem w planach przeprowadzić dzisiaj z samego rana. Który to już raz kiedy aplikacja zawodzi...", "mBank znowu awaria", "Ponownie padł system transakcyjny mBanku. Nie można zalogować się do systemu ani na PC, ani na tablecie", "Znów awaria, nie można się zalogować do systemu transakcyjnego!", "Dziś po raz kolejny występuje awaria eMaklera DM mBanku. Od rana nie można się zalogować do aplikacji– informowali klienci mBanku w wiadomościach przesłanych na alert@bankier.pl

Kilka minut po godzinie 9:00 we wtorek (9 marca) na adres alert@bankier.pl spłynęła lawina zgłoszeń od czytelników Bankier.pl, którzy informowali o problemach z korzystaniem z eMaklera oraz mInwestora trwających od początku sesji giełdowej.

fot. / / Bankier.pl

"Podczas logowania się do aplikacji pojawia się dobrze znany komunikat: Wystąpił błąd podczas pobierania danych z systemu PROMAK", "Aplikacja internetowa DM mBanku znów nie działa", "Nie działa eMakler w mBanku. Brak walorów na koncie i możliwości składania zleceń", "Najprawdopodobniej kolejna awaria mBanku (...) Cały czas komunikat: wystąpił błąd techniczny" – pisali czytelnicy.

"Na infolinii czas oczekiwania 30 minut i nic nie mogą pomóc" – informował jeden z czytelników Bankier.pl 

– Przepraszamy. Z przyczyn technicznych dostęp do usługi jest ograniczony. Możesz korzystać z notowań online i przeglądać operacje historyczne (np. zlecenia i transakcje) – czytamy mogliśmy przeczytać w komunikacie pojawiającym się eMaklerze (treść komunikatu otrzymaliśmy dzięki uprzejmości jednego z czytelników). 

Radakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym mBanku. 

– Od godziny 9.00 mieliśmy problem z obsługą zleceń maklerskich. O 10.00 przywróciliśmy usługę e-Makler w serwisie transakcyjnym. Obecnie klienci mogą wysyłać zlecenia w tym kanale oraz za pośrednictwem infolinii banku. Intensywnie pracujemy nad uruchomieniem aplikacja mobilnej mDM i mInwestor. Przepraszamy za utrudnienia – mówiła Emilia Kasperczak z biura prasowego mBanku. 

Kolejna awaria w mBanku

W ostatnich miesiącach mBank ma za sobą kilka awarii, które utrudniały lub uniemożliwiały korzystanie z jego usług – pisaliśmy o nich m.in. 18 grudnia, 21 grudnia, 8 stycznia czy 13 stycznia.

Według ostatnich dostępnych danych, mBank BM obsługuje 376 950 rachunków maklerskich. To największy wynik na polskim rynku i jednocześnie o 20,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

O tym, co robić w sytuacji, gdy nasz dom maklerski ma awarię pisaliśmy w artykule "Awaria w domu maklerskim – ekspert radzi, co robić".

fot. / / Bankier.pl

DF/MZ

Źródło:
Tematy
Kredyt dla firm do 350 tys. na dowolny cel z decyzją online nawet w 10 minut

Kredyt dla firm do 350 tys. na dowolny cel z decyzją online nawet w 10 minut

Advertisement

Komentarze (8)

dodaj komentarz
demeryt_69
Szef mBąku, Stypułkower, przytula ponad 5 baniek rocznie co plasuje go na 1. miejscu wśród lichwiarzy wolskich - szalom!

wnr
Kiedyś Mbank był wzorem bankowości internetowej - prosty i przyjazny interfejs, bez zbędnych wodotrysków i nachalnych reklam okraszonymi głupkowatymi zdjęciami młodzieży ze smartfonami, którymi niby można załatwić wszystko - no okazuje się że jednak nie
(usunięty)
(wiadomość usunięta przez moderatora)
investorr
Do moderatora - przypadkiem sam wysłałem zgłoszenie, szukałem opcji edytuj.
deseczka18
Chyba czas się przenieść po kilkunastu latach. Opinia apki wystawiona.
dobiik
Od 10 lat korzystam z emaklera, to byl moj pierwszy i jedyny rachunek brokerski, jest OK ale akurat sie nalozylo ze musialem kupic akcje, i nie moglem. Od dluzeszego czasu myslalem nad XTB ze wzgledu na roznice w prowizjach. Chyba powoli bede sie przenosil gdy tylko otworze tam konto. Ostatnie awarie, bledy wyskakujace co jakis czas Od 10 lat korzystam z emaklera, to byl moj pierwszy i jedyny rachunek brokerski, jest OK ale akurat sie nalozylo ze musialem kupic akcje, i nie moglem. Od dluzeszego czasu myslalem nad XTB ze wzgledu na roznice w prowizjach. Chyba powoli bede sie przenosil gdy tylko otworze tam konto. Ostatnie awarie, bledy wyskakujace co jakis czas i wylogowywanie juz stalo sie uprzykrzajace.
harrytracz
No i spoko, najwyżej dzisiaj nie pohandlujemy. Na każdej pozycji mam tp/sl więc gdyby mi nie zrealizowali to będzie podstawa do reklamacji.
Ciekawe czy pozostali są przygotowani na awarie DM po ostatnich wypadkach w innych biurach

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki