W piątek do południa miała miejsce awaria w systemie eMakler. Klienci domu maklerskiego mBanku zgłoaszali problemy z wykonywaniem zleceń. "Nie można się zalogować, system wisi" – pisali czytelnicy Bankier.pl.


"System transakcyjny kolejny dzień nie działa prawidłowo, o godzinie 9.50 nie widać realizacji zleceń z otwarcia sesji", "od godziny 9:35 znowu są problemy z działaniem systemu transakcyjnego Biura Maklerskiego mBanku. W tej chwili nie można się nawet zalogować do systemu" – mogliśmy przeczytać w wiadomościach, które lawinowo spływały na adres alert@bankier.pl od rana w piątek (8 stycznia).
Nie działa eMakler
"Nie można się zalogować, system wisi", "eMakler znowu nie działa!" – zgłaszali czytelnicy Bankier.pl. Problemy z zalogowaniem do systemu domu maklerskiego występowały w aplikacji mobilnej oraz serwisie internetowym. "Ponownie nie działają kanały dostępu do usług maklerskich mBanku, zarówno przez eMakler jak i bezpośrednio przez DM mBank" - informowali czytelnicy.
"Przepraszamy. Z przyczyn technicznych dostęp do usługi jest ograniczony. Możesz korzystać z notowań online i przeglądać operacje historyczne (np. zlecenia i transakcje)" - czytamy w komunikacie, który pojawiał się podczas próby zalogowania do eMaklera.
Obecnie występują problemy z usługami maklerskimi (eMakler dla klientów mBanku, mInwestor dla klientów Biura maklerskiego). Przepraszamy za kłopot. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji.
Posted by mBank Polska on Friday, January 8, 2021
– Istotnie, obecnie występują problemy z usługami maklerskimi (eMakler dla klientów mBanku, mInwestor dla klientów Biura maklerskiego). Przepraszamy za kłopot. Będziemy Was na bieżąco informować o sytuacji" – mówiła Kinga Wojciechowska-Rulka z biura prasowego mBanku w rozmowie z Bankier.pl.
Problemy z logowaniem do domu maklerskiego mBanku
Kilka minut przed godziną 11 redakcja otrzymała informację od biura prasowego mBanku - "Można już logować się i składać zlecenia w eMaklerze poprzez serwis transakcyjny na komputerach. mInwestor (system dla klientów Biura maklerskiego) również działa w wersji przeglądarkowej. Niestety, aplikacja mobilna wciąż jest niedostępna. Pracujemy nad przywróceniem wszystkich rozwiązań".
Jednak użytkownicy dalej zgłaszali, że problemy występują również w systemie internetowym. "mBank na głównej stronie podaje, że jest problem z logowaniem do mobilnej wersji eMakler. Problem jest szerszy, gdyż nie można zalogować się do rachunku mBanku przez przeglądarki, a tym samym do rachunku maklerskiego" - komentował jeden z czytelników w wiadomości przesłanej na adres alert@bankier.pl.
"Klienci mogą korzystać z eMaklera i mInwestora w wersji na komputer i z aplikacji mobilnej Biura maklerskiego" - około godziny 12:30 problemy związane z działaniem eMaklera zostały rozwiązane.
Aktualizacja, godz. 12:36
— mBank (@mBankpl) January 8, 2021
Usługi maklerskie działają już poprawnie.
Możecie korzystać z eMaklera i mInwestora w wersji na komputer oraz z aplikacji mobilnej Biura maklerskiego.
Przepraszamy za utrudnienia. https://t.co/FRhPeYk7ur
Nie działa eMekler? Zakończyła się awaria systemu domu maklerskiego mBanku. Klienci mogą bez przeszkód korzystać z usług serwisu.
DF