[Aktualizacja 27.07, godz. 13:08] Eurobank uporał się z problemami technicznymi. "Na utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej mogą napotkać niektórzy posiadacze kont Active" - informował wcześniej.


[Aktualizacja godz. 13:08] Eurobank poinformował klientów na Facebooku, że awaria została usunięta. "Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że dostęp do usług eurobanku został przywrócony. Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację" - czytamy we wpisie.
Informacja na temat problemów w bankowości elektronicznej została zamieszczona na stronie logowania eurobanku w czwartek przed południem. "Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że obecnie występują utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla niektórych użytkowników kont Active. Utrudnienia te nie mają wpływu na transakcje wykonywane kartami debetowymi oraz kredytowymi. Przewidujemy, że problem zostanie rozwiązany do końca dnia. Serdecznie przepraszamy za niedogodności" - czytamy na stronie internetowej banku.
Bank zamieścił komunikat o utrudnieniach także na Facebooku. W informacji skierowanej do klientów czytamy, że "problem zostanie rozwiązany do końca dnia". Dodaje również informację, że utrudnienia nie mają wpływu na transakcje wykonywane kartami debetowymi i kredytowymi.
Eurobank to nie jedyna instytucja z branży, która zmaga się dziś z problemami technicznymi. Na łamach Bankier.pl piszemy także o awarii w Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe.
Malwina Wrotniak