Problemy z operacjami Blik i utrudnienia w działaniu bankowości mobilnej oraz elektronicznej – z takimi kłopotami mogli się spotkać klienci Nest Banku w poniedziałek 9 czerwca. Awarię potwierdzał bank na swojej stronie internetowej.


Na profilu Nest Banku w serwisie Facebook można było znaleźć komentarze klientów banku, którzy zgłaszali problemy z bankowością mobilną i elektroniczną. Korzystający z usług banku notowali m.in. brak możliwości autoryzacji transakcji w aplikacji mobilnej.
Problemy potwierdzał sam bank na swojej stronie internetowej, informując o utrudnieniach. Systemy banku (bankowość mobilna i internetowa) działały wolniej niż zazwyczaj. Trudności mogły również występować z operacjami Blik. Problemy występowały od około godz. 11.00. Podobny komunikat można było również znaleźć na portalu Facebook.
Skontaktowaliśmy się z biurem prasowym banku, którego przedstawiciel potwierdził o prowadzonych pracach nad przywróceniem pełnego działania systemów. Problem został rozwiązany przed godz. 15.00.
MDe

























































