Klienci Banku Pekao od rana skarżą się na brak możliwości zalogowania do serwisu i zarządzania własnymi pieniędzmi. Pierwsze zgłoszenia pojawiły się ok. godz. 8:00 rano i wciąż napływają kolejne.
[Aktualizacja 9:44] Bank Pekao przekazał nam informację, że przywrócono pełną funkcjonalność systemu Pekao24. Od tej pory logowanie się powinno przebiegać bez zakłóceń.


Na profilu Banku Pekao na portalu społecznościowym Facebook robi się coraz bardziej gorąco. Co chwila pojawiają się nowe posty od klientów banku, którzy nie mogą się zalogować na własne konta w systemie bankowości internetowej Pekao24. Niektórzy otrzymują ze strony komunikat: „Error - The page cannot be displayed because an internal server error has occurred”
ReklamaTrudno dodzwonić się także na infolinię banku. Próbując skontaktować się w sprawie awarii, czekaliśmy 5 minut na połączenie z konsultantem. Potwierdzenie problemów otrzymaliśmy dopiero od biura prasowego Banku Pekao.
- Awaria systemu Pekao24 powinna być już niedługo usunięta - zapewniał rzecznik Banku Pekao Tomasz Bogusławski. O ustaniu problemów będziemy informować na bieżąco.
MG