REKLAMA

Awaria w Banku Millennium. Klienci zostali bez dostępu do konta

Dominika Florek2024-10-31 10:25, akt.2024-10-31 12:13redaktor Bankier.pl
publikacja
2024-10-31 10:25
aktualizacja
2024-10-31 12:13

Trwa awaria w Banku Millennium. Obecnie klienci nie mogą zalogować się do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Komunikat pojawiający się na stronie banku informuje o trwających pracach serwisowych, a w aplikacji mobilnej o "chwilowych utrudnieniach". Millennium potwierdza awarię: "pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług"

Awaria w Banku Millennium. Klienci zostali bez dostępu do konta
Awaria w Banku Millennium. Klienci zostali bez dostępu do konta
fot. dotshock / / Shutterstock

Klienci Banku Millennium nie mają dostępu do swoich kont. "Nie można się zalogować do aplikacji mobilnej", "nie działa serwis bankowości internetowej", "nie mogę wysłać przelewu, bo nie działa bankowość elektroniczna" - informują czytelnicy Bankier.pl w wiadomościach przesłanych do redakcji na adres na Alert Bankier.pl. 

"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - potwierdza Bank Millennium. 

Awaria w Banku Millennium (Bank Millennium)

"Prace serwisowe. W związku z prowadzonymi pracami technicznymi obecnie nie jest możliwe logowanie się do Millenetu" - czytamy w komunikacie, który pojawia się przy próbie zalogowania do serwisu bankowości internetowej. 

Z kolei w aplikacji mobilnej użytkownicy mogli zobaczyć następujący komunikat: "Chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji. Obecnie niektóre usługi w aplikacji mogą nie działać prawidłowo lub być niedostępne. Serdecznie przepraszamy na utrudnienia. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności aplikacji".

Obecnie (od ok. godz. 11) przy próbie logowania pojawia się informacja: "Połączenie niedostępne lub niemożliwe. Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później".

Downdetector

Pierwsze zgłoszenia dotyczące awarii w Banku Millennium pojawiły się w czwartek (31 października) rano około godz. 9:30. Gwałtowny wzrost liczby informacji o problemach z aplikacją mobilną i bankowością internetową jest widoczny w serwisie Downdetector.

Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym Banku Millennium. 

Źródło:
Dominika Florek
Dominika Florek
redaktor Bankier.pl

Redaktor prowadząca (p.o.) dział „Twoje Finanse – Biznes” w Bankier.pl. Doktorantka na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zajmuje się tematyką podatkową i konsumencką, śledzi także nowości w sektorze MSP. Monitoruje ofertę produktów bankowych dla firm, przygotowując rankingi kont dla przedsiębiorców. Śledzi zmiany legislacyjne i ich wpływ na przedsiębiorców. Prywatnie zgłębia temat motywacji podatkowej polskich podatników. Wierzy, że dobra książka potrafi wytłumaczyć świat lepiej niż niejeden wykres. Tel.: +48 539 733 969

Tematy
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING
Załóż konto osobiste w apce Moje ING i zgarnij do 600 zł w promocjach od ING

Komentarze (2)

dodaj komentarz
tomitomi
...... ! oni naganiają , że takie bankowanie to prosta sprawa, a ogarnąć sami nie mogą !!!!!! tfu !
agincz
Można w takiej sytuacji płacić kartą fizyczną?

Powiązane: Alert

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki