Awaria w BOŚ Banku. Problem z zalogowaniem na konto

Jak informują nasi czytelnicy, BOŚ Bank ma problemy z bankowością internetową - użytkownicy nie mogą zalogować się na konta w systemie BOŚBank24 iBOSS oraz BOŚBank24 Twoje e-Konto.

"Połączenie nie jest bezpieczne. Właściciel witryny bosbank24.pl niepoprawnie ją skonfigurował. Program Firefox nie połączył się z nią, aby chronić użytkownika przed kradzieżą informacji. Ta strona określa poprzez HSTS (HTTP Strict Transport Security), że program Firefox ma się z nią łączyć jedynie w sposób bezpieczny. W związku z tym, dodanie wyjątku dla tego certyfikatu jest niemożliwe." - taki komunikat wyświetla się na stronie banku podczas próby zalogowania się na swoje konto, informuje jeden z naszych czytelników.

Wczoraj w południe bank poinformował na swoim profilu na Facebooku, że klienci zgłaszają problemy z zalogowaniem do systemów BOŚBank24 iBOSS oraz BOŚBank24 Twoje e-Konto. Radzili, jak rozwiązać utrudnienia (chodzi o usunięcie w przeglądarce plików tymczasowych oraz plików cookies). Jednak nie u wszystkich klientów odnosiło to skutek.

Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z bankiem w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat awarii.

(Bankier.pl)

DU

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj