Awaria w BOŚ Banku. Problem z zalogowaniem na konto

2018-09-08 16:45
publikacja
2018-09-08 16:45
Bankier.pl

Jak informują nasi czytelnicy, BOŚ Bank ma problemy z bankowością internetową - użytkownicy nie mogą zalogować się na konta w systemie BOŚBank24 iBOSS oraz BOŚBank24 Twoje e-Konto.

"Połączenie nie jest bezpieczne. Właściciel witryny bosbank24.pl niepoprawnie ją skonfigurował. Program Firefox nie połączył się z nią, aby chronić użytkownika przed kradzieżą informacji. Ta strona określa poprzez HSTS (HTTP Strict Transport Security), że program Firefox ma się z nią łączyć jedynie w sposób bezpieczny. W związku z tym, dodanie wyjątku dla tego certyfikatu jest niemożliwe." - taki komunikat wyświetla się na stronie banku podczas próby zalogowania się na swoje konto, informuje jeden z naszych czytelników.

Wczoraj w południe bank poinformował na swoim profilu na Facebooku, że klienci zgłaszają problemy z zalogowaniem do systemów BOŚBank24 iBOSS oraz BOŚBank24 Twoje e-Konto. Radzili, jak rozwiązać utrudnienia (chodzi o usunięcie w przeglądarce plików tymczasowych oraz plików cookies). Jednak nie u wszystkich klientów odnosiło to skutek.

Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z bankiem w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat awarii.

/ Bankier.pl

DU

Źródło:
Tematy
 Poznaj bogatą ofertę samochodów używanych Audi. Wybierz najlepszy dla siebie!

Poznaj bogatą ofertę samochodów używanych Audi. Wybierz najlepszy dla siebie!

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki