Czerwiec nie zaczął się najlepiej dla klientów Alior Banku. W związku z awarią bankowości internetowej i mobilnej dostęp do ich kont bankowych był utrudniony. Pierwsze sygnały o awarii pojawiły się ok. godz. 11.00 w poniedziałek 3 czerwca.


O problemach z działaniem systemu transakcyjnego banku dowiedzieliśmy się dzięki alertowi przesłanemu przez czytelnika Bankier.pl: "Wygląda na to, że dostęp do bankowości elektronicznej w Aliorze (zarówno przez przeglądarkę, jak i aplikację) przestał działać."
Wiadomości o podobnej treści można było również znaleźć na profilu banku w mediach społecznościowych. Pierwsze komentarze o występującej awarii na portalu Facebook zaczęły pojawiać się o. godz. 11.00 pod ostatnim postem banku. Na jeden z nich przedstawiciel Alior Banku potwierdził utrudnienia i poinformował o toczonych pracach nad jej usunięciem.
Szerszy zasięg problemu zdawały się również potwierdzać raporty z portalu Downdetector.
Krótko po godzinie 12.00 bank potwierdził zastrzeżenia otrzymywane od klientów, informując o awarii w poście na portalu Facebook. Doniesienia o awarii bank potwierdził również w kontakcie z Bankier.pl. Prace nad przywróceniem pełnego działania bankowości internetowej trwały do godz. 0.30. Bank poinformował o tej godzinie o zakończeniu prac.























































