REKLAMA

Allegro z największą liczbą użytkowników, ale na Vinted spędzają więcej czasu

Katarzyna Wiązowska2024-11-25 09:50redaktor Bankier.pl
publikacja
2024-11-25 09:50

Pierwsze miejsce wśród platform e-commerce wciąż należy do Allegro. W październiku odwiedziło je 18,42 mln użytkowników. Na drugiej pozycji znalazło się Temu, które przyciągnęło 16,22 mln polskich internautów. Jednak najwięcej czasu klienci spędzili na Vinted - średnio godzinę i 53 minuty – wynika z badania Mediapanel opracowanego przez Wirtualnemedia.pl.

Allegro z największą liczbą użytkowników, ale na Vinted spędzają więcej czasu
Allegro z największą liczbą użytkowników, ale na Vinted spędzają więcej czasu
/ Allegro

W październiku br. Allegro odwiedziło 18,42 mln użytkowników, czyli 61,99 proc. wszystkich internautów w Polsce. W dodatku jest to wynik bez uwzględnienia klasyfikowanego osobno Allegro Lokalnie. Każdy z gości spędził tam średnio godzinę, 51 minut i 56 sekund – tak wskazują badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Temu na drugim miejscu

Według rankingu drugą pozycję zajęło Temu, które przyciągnęło 16,22 mln polskich internautów, na 55 minut i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania. Trzecią lokatę zajęła platforma e-commerce Media Expert, gdzie pojawiło się 11,18 mln odwiedzających. Klienci przeglądali jej ofertę średnio przez 8 minut i 7 sekund.

Zaraz za podium znalazł się natomiast Aliexpress. Przyciągnął u nas 9,38 mln użytkowników, każdego na około godzinę, minutę i 34 sekundy, a piąte miejsce zdobył Erli, którego odwiedziło 7,54 mln internautów, przeciętnie na 6 minut i 29 sekund.

Najwięcej czasu spędzają na Vinted

Wśród stacjonarnych sieci sklepowych dobrym wynikiem może pochwalić się także witryna Empiku - 7,37 mln potencjalnych klientów, spędzających tam przeciętnie po 5 minut i 37 sekund, a także Rossmanna - 6,96 mln użytkowników, z której korzystali oni średnio przez 9 minut i 34 sekundy.

Zaś Amazon w ubiegłym miesiącu odwiedziło 6,77 mln osób, średnio na 9 minut i 13 sekund.
Pierwszą dziesiątkę najpopularniejszych platform e-commerce zamykają dwie z branży odzieżowej: Shein (6,76 mln) i Vinted (6,46 mln). Na tej drugiej każdy z odwiedzających spędził średnio godzinę, 53 minuty i 25 sekund, a więc dłużej niż na Allegro.

Źródło:
Katarzyna Wiązowska
Katarzyna Wiązowska
redaktor Bankier.pl

Dziennikarka prasowa i internetowa. Z wykształcenia ekonomistka, PR-owiec i psycholog komunikacji medialnej. Bliskie jej są tematy dotyczące rynku pracy, przedsiębiorczości i kreatywności. Lubi rozmawiać z ludźmi, poznawać ich historie, również biznesowe. Z pasji – kinomanka.

Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (5)

dodaj komentarz
jas2
Pierwsze słyszę o czymś takim jak Vinted albo Temu.

Mamy Allegro, a jeśli chcemy czegoś prosto z Chin, to Aliexpress.
stefan_wilmont_i_ryszard_cyba
Ja w tym roku wiecej zostawiłem już na Temu niz na Allegro. To juz dawno przestała być Polska Spółka Allegro. Wam też polecam wszystko 2 x tansze na Temu a produkty sie pokrywają.
lapbusrz
Zbliża się koniec roku i przestajecie mnie interesować
inwestor.pl
Chińczycy masowo zakładają konta. Zobaczcie sobie dowolny produkt i ile jest ofert z wysyłką z Polski i ile z Chin.

Powiązane: Zakupy w sieci

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki