Allegro przewiduje średnioroczny wzrost przychodów netto w latach 2019-2021 o ok. 35 proc. - wynika z danych w prospekcie spółki.


Allegro podało również, że wzrost przychodów netto w średnim okresie ma być nieznacznie wyższy niż wzrost GMV.
Spółka przewiduje w średnim terminie, że wzrost skorygowanej EBITDA ma być zasadniczo zbliżony ze wzrostem GMV.
Sprzedaż GMV Allegro w 2019 roku wzrosła o 25,4 proc. do 22,8 mld zł. EBITDA zwiększyła się w ubiegłym roku o 18 proc. do 1,21 mld zł.
Przychody netto Allegro w 2019 roku zwiększyły się o 31 proc. do 2,39 mld zł.
GMV oznacza wartość sprzedaży, tj. łączną wartość brutto towarów i biletów sprzedanych na platformach allegro.pl, allegrolokalnie.pl i ebilet.pl (łącznie z podatkiem VAT). (PAP Biznes)
epo/ asa/