REKLAMA
GPW

Agora podtrzymuje swoje szacunki wzrostu rynku reklamy w 2012 r. o 0-3 proc.

2012-05-11 07:56
publikacja
2012-05-11 07:56
Agora podtrzymuje swoje szacunki wzrostu rynku reklamy w 2012 r. o 0-3 proc. po wzroście o około 1,5 proc. w 2011 r. - podała spółka w komentarzu do wyników kwartalnych.

Agora podtrzymała także, że w najważniejszym dla spółki segmencie, czyli reklamy w prasie codziennej, spadek wydatków na reklamę sięgnie 14-17 proc. Również segment reklamy w czasopismach odnotuje spadek, choć nieco mniejszy, o 6-9 proc.

Spółka oczekuje także, że reklama internetowa pozostanie najszybciej rosnącym segmentem rynku, ze wzrostem na poziomie 9-12 proc. w 2012 r. Reklama kinowa powinna wzrosnąć o 3-6 proc. Wydatki na reklamę w segmentach telewizji, radia i reklamy zewnętrznej powinny wynieść o 0-3 proc. (PAP)

jow/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz
Najtańsze rachunki dla firm. Sprawdź, gdzie nie przepłacisz

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki